دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

نه آنقدر کوتاه باشد نه آنقدر بلند که آفتاب به نقطه ی مورد نظرتان وارد شود. پارچه مناسب برای سایبان برقی شما براساس نظر کارشناسان سایبان شاهد بنا به شرایط محیطی در نظر گرفته می شود و رنگ و طرح آن را خودتان می توانید انتخاب کنید. سایبان پارکینگ ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند.

  • معمولا اغلب سایبان ها که به صورت ثابت نصب می شوند، در یک شیب ثابت نصب می شوند، اما سقف متحرک این امکان را برای مصرف کننده به وجود می آورد که بر اساس نیازی که داشته، میزان شیب را تنظیم نماید.
  • پروفیل های آلومینیوم علاوه بر سبکی مزیت های دیگری را نیز برای این نوع سازه به همراه دارند.
  • با استفاده از انواع مختلف سقف‌سازه به شکل ثابت یا متحرک در فضای باز ویلا و منزل خود سایبان پارکینگ خاص برای خودروها ایجاد نمایید.
  • و برقی شبیه به هم بوده و از فاکتورهای مشابه ای برای اندازه گیری استفاده می کنند.
  • شما می توانید این سایبان ها را در سبک و مدل بندی های خاص اجرا کنید.
  • سایه بان زنجیری از قدیمی ترین نمونه های سایه بان موجود در بازار است.

فروش انواع سایبان برقی با قیمتی رقابتی و گارانتی معتبر در شرکت سایبان برقی متین انچام می شود. دارای بازوهای بسیار مقاومی است که این موضوع سبب می شود تا بتوان برای مدت زمان زیادی از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. با توجه به اینکه ظاهر این نوع سایبان ها ساده و در عین حال شیک است، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. به همین خاطر شرکت های تولیدی کننده سایبان همچنان سایه بان زنجیری را یکی از محصولات پر فروش خود می دانند. برای آشنایی بیشتر با انواع سایبان زنجیری و اینکه چه مزایا و کاربردهایی دارند، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

سایبان برقی با طرح های خلاقانه

انتخاب مرکز فروش سایه بان نیز از نکاتی است که در خرید سایه بان مناسب موثر است. تخصص، سابقه رضایت بخش و تعداد مشتریان راضی از یک مجموعه ارائه دهنده خدمات فروش و نصب سایه بان از مواردی است که قبل از اقدام برای خرید سایه بان باید نسب به آن ها اطمینان حاصل کنید. این سایه بان قابل حمل بوده و از آن می توان در فضاهای بیرون رستوران ها، کافی شاپ ها، اغذیه فروشی ها و… کاربرد فراوان دارد. علاوه بر این ها، از سایه بان چتری می توان در فضای حیاط خانه، پشت بام و… به عنوان یک آلاچیق قابل حمل، استفاده کرد.

مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد. تقریبا جایی وجود ندارد که نیاز به سایبان ها حس نشود اما بیشترین کاربرد این سایبان ها در ویلا ها، تراس ها، مغازه ها، در سفر و به عنوان سایبان آفرود و پارکینگ ها می باشد. سایبان بازویی دیواری یکی از مدل های سایبان های بازویی است که کاربرد ها و مزایای خاص خود را دارد.

پخش عمده و تکی سایبان برقی به سراسر ایران

ساخت سایبان ماشین یک روش کاربردی و کم هزینه برای محافظت از خودروی شما در برابر تمام عوامل مخرب محیطی مانند تابش نور آفتاب، وزش باد و… یه کافه کوچیک تو یه جای خیلی آفتاب گیر شهر دارم از سایبان چتری هاتون برای قسمت فضای باز جلوی کافه استفاده کردم عالی بودید ممنونم. مشتریان ما اغلب فضای باز زیر سایبان رو به فضای بسته داخل کافه ترجیح میدن. حتما فیلم کارخانه ما که از ساخت و نحوه اجرای سایه بان برقی هست، مشاهده کنید.

سایبان پارکینگ ماشین

وجود ریموت در کنار سایبان برقی ریموت دار جز یکی از مواردی است که در قیمت سایبان برقی تاثیر بسزایی خواهد داشت. از مزایای وجود یک ریموت کنترل در کنار سایبان برقی می‌توان به راحت باز و یا بسته شدن سایبان‌ها اشاره کرد. نمونه ای از بهترین نمونه های سایبان برقی اجرا شده توسط سایبان برقی متین به همراه مراحل آماده سازی و نصب سایبان برقی در ادامه قابل مشاهده است.

و یا اینکه فرم زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند. سسلام خسته نباشید میخواستم بدونم می تونید طرح دلخواه هم روی سایبان بزنید؟ ما برای یک کافه رستوران ی خواهیم که برندمون روی سایبان حک بشه. ۹- قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان و یا آویزسایبان وجوددارد.

در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد. سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود. سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد. شما میتوانید در طول روز به هر اندازه که نیاز داشته باشین سایبان را باز و یا بسته کنید و یا مواقعی که اصلا نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنین.