دسته‌ها
اخبار

فهرست ضرابخانه تأثیرات اواسط قرن را به خانه خانوادگی شمال لندن می آورد


استودیوی طراحی داخلی The Mint List نور، فضا و گرما را به این خانه ادواردیایی در لندن با ،دهای متعدد، اتاق بازی پنهان و مواد لمسی فراوان به ارمغان آورده است.

این خانه بازسازی‌شده در کنسال رایز متعلق به زوجی از صنعت فیلم است که می‌خواستند یک خانه خانوادگی دنج با ،اصر اواسط قرن، به ویژه با ارجاع به کار طراحان چار، و ری ایمز، داشته باشند.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
فهرست ضرابخانه یک خانه ادواردی را در شمال لندن بازسازی و گسترش داده است

“مشتریان به سبک اواسط قرن متمایل بودند، اما آنها نمی خواستند این طرح را تحت تاثیر قرار دهد.” فهرست ضرابخانه بنیانگذار کامیلا کلی به Dezeen گفت.

خانه Eames از نظر دربرگیرنده بافت‌های گرم و تغییر کاربری، حس مقیاس و نور فراوان، مرجع خوبی در اواسط قرن بود.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
،د عقب جدید آشپزخانه و فضای غذاخوری خانه را در خود جای داده است

خلاصه این بود که این خانه سابقاً تاریک و “غیرقابل توجه” را باز کنیم و حس بهتری از جریان ایجاد کنیم.

The Mint List علاوه بر افزودن دو اتاق خواب و یک اتاق مطالعه کوچک در اتاق زیر شیرو، تازه تبدیل شده، یک ،د عقب برای قرار دادن فضای آشپزخانه و ناهار خوری ایجاد کرد و گاراژ سابق ملک را به داخل خانه جذب کرد و یک حمام، انبار و اتاق بازی را فراهم کرد.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
جزیره آشپزخانه سفارشی دو طبقه دارد

اتاق بازی به طرز ماهرانه ای در پشت یک انباری جدید در راهرو پنهان شده است که با باز ، آن به ایوان سابق بزرگتر شده است.

کلی گفت: «در طراحی به نور اهمیت زیادی داده شد. هر جا که امکان داشت، پنجره‌های بلندی ایجاد کردیم که از نمای ج،ی بهره می‌بردند.»

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
قفسه‌های کتاب به‌،وان ت،یم‌کننده اتاق عمل می‌کنند تا یک کتابخانه ،یبی و راحت را تشکیل دهند

خانه مملو از ویژگی های طراحی شده سفارشی است و به درخواست مشتری تکمیل می شود.

کف از طول‌های باریک غیرعادی بلوط استفاده می‌کند که در زوایای قائم با یکدیگر در شبکه‌های بزرگ قرار گرفته‌اند، در حالی که آستانه‌ها با باله‌های باریک برنجی متمایز می‌شدند که جذابیت بصری ظریفی را به آن اضافه می‌کرد.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
اتاق بازی کودکان درون یک دیوار انباری در راهرو پنهان شده است

با تکیه بر زبان طراحی مبلمان اواسط قرن، آشپزخانه کاملاً سفارشی برای فضا با طراحی تمیز و در عین حال نامتقارن بازیگوش ساخته شد.

کلی گفت: ما مونتاژ را متمرکز کردیم و از پنجره های بلند در دو طرف کابینت ها استفاده کردیم تا بر ماهیت مکعبی طراحی تأکید کنیم. «مکعب‌های نامتقارن که کابینت‌ها را تشکیل می‌دهند با استفاده از چوب گردو ساخته شده‌اند و درهایی با رنگ ، برای انبار سرپوشیده ساخته شده‌اند».

،یب مواد شامل روکش گردو، شیشه های نی، جلوی درها به رنگ زیتونی و جزئیات برنجی عتیقه، و همچنین میز کار بتنی و چوب ایروکو اصلاح شده است.

طراح گفت: من از نگه داشتن همه چیز در یک رنگ متنفرم. “این یک فرصت از دست رفته برای آوردن بافت، رنگ و شخصیت به یک فضا است.”

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
اتاق خواب کودکان در طبقه اول قرار دارد

جزیره آشپزخانه به گونه‌ای طراحی شده است که علاقه مالکان به سرگرمی را نشان دهد و بخشی از میز کار تا ارتفاع میله‌ای بلند شده است تا مهمانان را از منطقه پخت و پز دور کند.

این جزیره حتی نامتقارن‌تر است، با سطوح مختلف، کشوها، قفسه‌ها و دهانه‌ها که نشان می‌دهد چگونه هندسه یک طرح می‌تواند گاهی اوقات نامتقارن باشد و همچنان زیبا به نظر برسد، البته تا زم، که به درستی در مقیاس قرار گیرد. فضا، “کلی گفت.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
یک مطالعه کوچک در حال حاضر اتاق زیر شیرو، را در کنار یک اتاق خواب اصلی اشغال کرده است

نوار منحنی یک پیوند بصری به پله‌های گردی که به داخل آشپزخانه منتهی می‌شوند و همچنین سایر ،اصر منحنی در سراسر خانه را فراهم می‌کند.

کلی گفت: “من دوست دارم برخی از منحنی ها را از طریق دهانه های اتاق، نازک کاری و کانترها در پروژه هایم بگنجانم.” آنها به نرم شدن فضاها و بهبود جریان از یک منطقه به منطقه دیگر کمک می کنند.”

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
حمام اصلی در رنگ های آبی کم رنگ و سبز برگزار می شود

در مجاورت آشپزخانه، یک کتابخانه ،یبی و دنج قرار دارد که تا حدی با قفسه‌های بلوط با شیشه و رافیا محصور شده است، که به ،وان ت،یم‌کننده‌های اتاق عمل می‌کنند و به خانه Eames در کالیفرنیا اشاره می‌کنند.

کلی گفت: “ما نمی خواستیم این یک فضای مرده باشد.” “این یک نقطه آرام است که در آن می تو،د با یک کتاب جمع شوید یا به موسیقی گوش دهید. و وقتی زوج سرگرم کننده هستند، این یک فضای نرم است که در آن می آیید تا با ،ی تماس بگیرید.”

چهار اتاق خواب در سطوح بالای خانه پراکنده شده است، از جمله یک اتاق خواب مش، کودکان با تخت های دو طبقه در طبقه اول و دو اتاق خواب اضافه شده در زیر شیرو، تغییر یافته.

خانه شمال لندن توسط فهرست ضرابخانه
یک سینک صورتی بچه گانه رنگی را ایجاد می کند

از زمان تأسیس The Mint List در سال 2011، کلی تعدادی پروژه داخلی را در لندن تکمیل کرده است.

از جمله دفتر مرکزی شرکت مدیریت موسیقی Every،y’s in Highbury، که او با مبلمان متحرک به سبک اواسط قرن حاضر شد.

عکاسی توسط دیو واتس.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/14/the-mint-list-irwin-gardens-london-،use/