دسته‌ها
اخبار

صندلی فضای باز MBRACE توسط سباستین هرکنر برای ددون


نمایشگاه دیزین: طراح آلم، سباستین هرکنر با برند مبلمان Dedon روی مجموعه ای همه کاره از محلول های نشستن در فضای باز که برای استفاده در داخل و خارج از خانه طراحی شده اند، کار کرد.

را MBRACE این مجموعه شامل طیف وسیعی از 12 طرح صندلی متمایز از جمله صندلی‌های استراحت، صندلی‌های راحتی، تخت‌خواب‌ها و صندلی‌های گهواره‌ای و همچنین صندلی‌های غذاخوری عمودی است.

صندلی در تراس در کوه
صندلی ها از چوب ساج و الیاف بافته شده در فضای باز ساخته شده اند

به گفته این برند، همه دارای یک صندلی بافته شده از الیاف مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده توسط Dedon هستند که در هر فصلی راحت می ماند.

هرکنر توضیح داد: «من می‌خواستم از تکنیک سنتی بافت برای ایجاد طرحی قوی استفاده کنم که شبیه یک ژست است – ژست در آغوش گرفتن ،ی».

صندلی در اتاق غذاخوری با منظره کوه
میز و زیرپایی نیز در این مجموعه وجود دارد

صندلی‌های MBRACE در شش رنگ صندلی عرضه می‌شوند که توسط هرکنر و با همکاری رنگ‌ساز مشهور جولیو ری،فو طراحی شده‌اند.

قاب آن را می توان در چهار پرداخت که شامل چوب ساج و آلومینیوم است، که با روکش پودری پوشش داده می شود تا پوششی بادوام و نگهداری آسان ایجاد کند.

صندلی در محیط کنار دریاچه
،ن های راحت روی صندلی ها قرار گرفته اند

در مجموع می توان 70 ،یب مختلف صندلی و قاب را به دست آورد که به صندلی ها اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در طیف وسیعی از طرح های طراحی ،یب شوند. برای راحتی بیشتر، بالشتک های صندلی و پشتی اختیاری در دسترس هستند که به گونه ای طراحی شده اند که کاربر را در بر بگیرد.

علاوه بر نشستن در فضای باز، مجموعه MBRACE همچنین دارای میزهای قهوه و کنار هم و همچنین زیرپایی است. قطعات این مجموعه برای استفاده در تنظیمات خصوصی و عمومی، چه در داخل و چه در خارج، من، هستند.

تولید – محصول: MBRACE
طراح: سباستین هرکنر
نام تجاری: ددون
مخاطب: [email protected]

درباره نمایشگاه Dezeen: نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/26/m،ce-outdoor-seating-sebastian-herkner-dedon-dezeen-s،wroom/