دسته‌ها
اخبار

صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د

سایبان برقی مغازه محصولی کاملا مفید و کاربردی برای سایه نگه داشتن درب ورودی و داخل فروشگاه است. سایه بان مغازه برقی می تواند از نوع سایبان کالسکه ای و یا نوع سایبان بازویی انتخاب شود. استفاده از چادر مغازه و چاپ تبلیغات بر روی سایه بان، می تواند به افزایش بهره وری سایبان کمک کند. با توجه به جعل نام سایت ایران سایه بان، لزوم معرفی سایت های مجموعه ایران سایه بان قطعی است.

  • برای ساخت سایبان های چتری حتی اگر از بهترین و با کیفیت ترین مواد و سنگین ترین پارچه ها نیز استفاده کنند باز هم این نوع سایبان ها وزن زیادی نخواهند داشت و به راحتی قابل جا به جایی هستند.
  • بدین ترتیب با تهیه یک سقف متحرک برقی می توان سالها بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کرد.
  • یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود.

بدین ترتیب بهتر است برای پارکینگ های رو باز، سقف برقی ماشین در نظر گرفت. متحرک بودن سقف باعث می شود تا بتوانیم در صورت نیاز آن را باز کرده و اگر به آن نیاز نباشد، سقف متحرک را جمع کنیم. سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود.

اینستاگرام سایبان ایران

اگر موتور بعد از خنک شدن هم کار نکرد بهترین گزینه کمک گرفتن از یک متخصص است. اینکه در کدام نقطه از منزل یا مغازه ی خود نیاز به سایه دارید از شرایط قبل از سفارش سایبان است. اگر میخواهید از سایه ی خنک زیر سایبان برقی خود استفاده کنید باید بدانید که کجا قرار بدهید که یک سایه ایده آل برای صرف نهار یا استراحت برای شما ایجاد کند. همانطور که میدانید موقعیت خورشید در هر زمان از سال موقعیتش تغییر می کند.

سایبان برقی متین

نخستین موضوعی که باید پیش از خرید سایبان برقی به آن توجه کنید، نوع سایبانی است که به آن نیاز دارید. در حال حاضر انواع خاصی از سایبان وجود دارند که برای عموم قابل استفاده‌اند. البته این دسته‌بندی‌ها ممکن است بر اساس نوع استفاده و یا مکانیزم آن متغیر باشد. محل مورد استفاده این نوع سایبان‌ها، معمولا در بالای در مغازه ها به عنوان آفتاب گیر، یا محافظ در برابر برف و باران می باشد. با توجه به این موضوع دارای استحکام و پایداری بسیار خوبی می باشند. طبیعاتا هر چقدر متریال استفاده شده در آن بهتر باشد، قیمت سایبان نیز بالاتر می رود.

عدم ایجاد سر و صدا

قیمت یراق آلات به کیفیت و کارایی آنها بستگی دارد، بدین ترتیب نیاز است تا بدانیم یراق آلات مورد استفاده ساخت کدام شرکت بوده و کیفیت آنها چگونه است. اینکه موتور مورد استفاده برای سقف برقی از چه نوع و با چه قدرتی است از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت این سازه است. معمولا موتورهای موجود در بازار از نظر ظرفیت با هم متفاوت هستند. هر چقدر ظرفیت موتور بیشتر باشد، قطعا کیفیت آن نیز افزایش می یابد و به دنبال آن قیمت سازه نیز بیشتر می شود. موتورهایی که دارای قدرت بیشتری هستند، بسیار راحت تر و نرم تر و بدون هیچ گونه سر و صدایی سقف متحرک را باز و بسته می کنند. بدین ترتیب توجه به موتور تاثیر بسزایی اطلاع از قیمت تمام شده سقف متحرک برقی خواهد داشت.

بدین ترتیب یکی از ویژگی های سقف متحرک نسبت به سقف های ثابت این است که می توان در مواقع نیاز آن را جمع کرده و هر وقت که بخواهیم دوباره می توانیم آن را باز کنیم. بدین ترتیب این نوع از سقف ها به ندرت دچار مشکلاتی مانند آتش سوزی می شوند. افرادی که به دنبال یک سایبان ایمن و کاربردی برای مکان مد نظر خود هستند، می توانند سقف برقی را انتخاب نماید.معمولا سقف متحرک با حرارت بالا دچار تغییر شکل خاصی نمی شود. بدین ترتیب در شهرهایی که دارای هوای بسیار گرم هستند نیز می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید. امروزه ویلاها و محوطه های باغی بیش از هر مکان دیگری مورد توجه قرار می گیرند. معمولا اغلب افراد یک باغ یا ویلا برای انجام تفریحات آخر هفته خود خریداری می کنند.