دسته‌ها
اخبار

صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د

تنوع در هر محصولی می تواند برای مشتریان آن محصول جالب باشد. انتخاب رنگ چادر زنجیری بهتر است مطابق با دکوراسیون محل نصب انتخاب شود. اما شاید بتوان به صراحت سایبان فول کاور را یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار مشتریان عنوان کرد. ، تغییراتی را در سایبان پوششی می‌توانند ایجاد می کند که بتوان از آنها در رویدادهای اجتماعی مختلف استفاده کرد. سایبان پوششی دارای یک مقیاس بوفورت تا مرز ۱۰ هستند (۵۵-۶۳ mph) که بستگی به مدل و اندازۀ سایبان پوششی دارد. سقف برقی و جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل مغازه می گردد.

سایبان برقی یک وسیله الکترونیک برای پوشش منطقه مورد نظر است که در ابعاد مختلف با هدف تامین آسایش تولید میشود. دیدگاهان غرب اولین تولید کننده و شرکت فروش سایبان برقی در کشور می باشد.سایبان برقی یکی از اکسسوری های لازم برای همه فصل ها به حساب می آید. شما می توانید با نصب سایبان علاوه بر ایجاد محیطی امن، زیبایی و جذابیت فضای خود را افزایش دهید. چرا نیازمند سایبان مغازه متناسب با فضای فروشگاه خود هستید؟ سایبان مغازه در وهله اول باید از لوازم فروشگاه که در قسمت بیرونی ساختمان قرار گرفته در برابر تابش نور خورشید، انواع باد، بارش و بوران محافظت نماید.

  • برای برطرف کردن این مشکل باید اتصالاتی مانند پیچ و مهره چک شوند.
  • سایبان‌هایی که استفاده از آنها به صورت مداوم است مانند سایبان برقی مغازه بیشتر در معرض نور خورشید هستند و زودتر دچار پوسیدگی می‌شوند، به همین دلیل صاحبان مغازه در انتخاب نوع پارچه دقت بیشتری باید داشته باشند.
  • سایبان متشکل از سازه و پارچه است، به طور دقیق تر، یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولاها و جک ها به هم متصل می شوند.
  • با توجه به سیستم الکتریکی که برای سایبان زنجیری در نظر گرفته شده است، همه افراد می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شدن این نوع سایه بان را انجام دهند.

در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توان گفت که سایبان برقی در کمتر کردن هزینه های شما نیز تاثیرگذار می باشد! اگر قصد دارید سایبان از سایبان برقی خود سال ها به صورت مداوم استفاده کنید برای خرید از با سایبان برقی متین در تماس باشید. خدمات نصب اصولی سایبان برقی شما با جدید ترین متد های روز دنیا در شرکت سایبان برقی انجام می شود. بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

تعمیر سایبان برقی

معمولاً ابعاد و اندازه سایبان‌ها، سفارشی است و باید محل مورد نظر بررسی شود. اگر ابعاد سایبان بیش از حد بزرگ باشد، با مشکلاتی از قبیل کمبود جا روبه رو خواهید شد و البته برای ابعاد بزرگ‌تر باید هزینه‌ای بیشتر پرداخت کنید.. اگر ابعاد سایبان بیش از حد کوچک باشد، باز هم به مشکل بر می‌خورید و سایبان به درستی نمی‌تواند نیاز شما را بر طرف کند. در نتیجه اگر سایبانی با کیفیت می‌خواهید باید به نوع پارچه و جنس پایه و قاب‌های آن توجه کنید در ضمن شما باید به فکر کاربرد آن نیز باشید.

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی چیست ؟

اگر بخواهیم نحوه کار سایبان برقی تبریز را توضیح دهیم، اینگونه است که هر سایبان از یک سازه و پارچه ساخته شده که توسط سایر قطعات و اتصالات موجود در آن به کمک لولا ها و جک ها به یکدیگر مرتبط می شوند. موتور برقی و ریموت می تواند کامل کننده یک سایبان برقی باشد. ۱- اولین مرحله در نصب سایبان متحرک اصفهان بازدید محل نصب و اندازه گیری ابعاد سایبان میباشد تا محل تابش نور خورشید و زاویه آن محاسبه گردد و بهترین محل نصب با بیشترین سایه و پوشش مشخص گردد. جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید.

در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود. در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. با توجه به تفاوت در متریال مصرفی، هزینه ساخت انواع سایبان با هم متفاوت است.برخی از سایبان ها معمولا با پروفیل آهنی و بعضی از آنها با پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند.

لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. محصول جدید درب اتوماتیک تبریز ” سایبان برقی ” می باشد که بازار این محصول با توجه به جدید بودن و ارائه با قیمت مناسب توسط این شرکت به سرعت درحال گسترش می باشد. همان طور که میدانید کشورمان ایران، دارای آب و هوای متفاوتی می باشد.