دسته‌ها
اخبار

سیستم درب L7 Plus توسط Piero Lissoni برای Lualdi


نمایشگاه دیزین: طراحی شده توسط معمار ایتالیایی Piero Lissoni، سیستم درب L7 Plus Lualdi یک راه حل مینیمالیستی ت،یم اتاق را ارائه می دهد که همچنین با طراحی گرافیکی خود تأثیر می گذارد.

طراحی شده توسط Lissoni در سال 2018، سیستم درب L7 Plus امتداد خانواده L7 است که با سبکی بصری پانل های شیشه ای و فریم های آلومینیومی آن مشخص می شود.

سیستم درب L7 Plus توسط Piero Lissoni برای Lualdi
سیستم درب L7 Plus دارای یک شبکه آلومینیومی گسترده است

با L7 Plus، طراحی با مجموعه‌ای از نوارهای آلومینیومی باریک که مانند شبکه‌ای از میان قاب‌ها عبور می‌کنند، بهبود می‌یابد و زیبایی جسورانه و در عین حال تمیزی ایجاد می‌کند.

لوالدی L7 Plus را به ،وان یک درب اثیری و ظریف با «قابلیت تعریف تنظیمات مس، و فضاهای کاری و ایجاد ارتباط آنها با یکدیگر» توصیف می کند.

سیستم درب L7 Plus توسط Piero Lissoni برای Lualdi
درب ها در مجموعه ای از پوشش های شیشه ای و ف،ی موجود هستند

سیستم L7 Plus را می‌توان در پیکربندی‌های مختلفی از پانل‌های ثابت و کشویی سفارش داد و مانند تمام خانواده L7، در طیف گسترده‌ای از روکش‌های شیشه و ف، عرضه می‌شود.

شیشه می تواند رنگی، بافت دار، رنگ پشتی یا طرح دار باشد، در حالی که آلومینیوم در رنگ های سفید مات، طبیعی، براق براق، مشکی مات یا برنز موجود است.

تولید – محصول: L7 بیشتر
طراح: پیرو لیسونی
نام تجاری: لوالدی
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/26/l7-plus-door-system-piero-lissoni-lualdi-dezeen-s،wroom/