دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050

سایبان ها از زمان قدیم مورد استفاده بوده اند، که رفته رفته با افزایش تکنولوژی و پیشرفت علم سایبان ها شکل جدیدی به خود گرفتند و پارچه ها و الوارها جای خود را به سایبان های قدیمی دادند . دارای طراحی زیبا و مدرن است که زیبایی فضا را دو چندان می کند. پارچه های برزنتی سبک وزن هستند و فشار خیلی کمی به بازوهای دستگاه سایبان وارد می آورند.

  • به این ترتیب شما می توانید منطقه زیادی را تحت پوشش سایبان خود قرار دهید.
  • مشتریان محترم می توانند مشابه مدل سایبان برقی مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند.
  • سپس انواع سایبان برقی را نام می بریم و برای هر کدام توضیحاتی می دهیم و نوع کاربرد هر کدام را مشخص می کنیم.
  • به طور کلی برای بسیاری از مکان‌ها مثل مغازه و فروشگاه‌، استخر و ویلا، بالکن و تراس، کافه‌ها، رستوران‌ها، نمایشگاه و پارکینگ قابل استفاده است.
  • این سازه بسیار کاربردی و باکیفیت می تواند کمک کند تا در فصل های سرد سال نیاز به وسایل گرمایشی و در فصل های گرم سال نیاز به وسایل سرمایشی به حداقل برسد.

برای سایبان های برقی از پارچه های مختلفی استفاده می شود و هر کدام از این پارچه ها برای شرایط آب و هوایی مشخصی، مناسب هستند. برای مثال اگر در شرایط آب و هوای بارانی می خواهید از آن ها استفاده کنید، بهتر است پارچه های پی وی سی را انتخاب کنید. پارچه های پی وی سی از نظر تبلیغات نیز طرفداران زیادی دارد و به راحتی می توان بر روی این پارچه ها تبلیغات مختلفی را چاپ کرد. تبلیغات چاپ شده بر روی این نوع پارچه ها کمرنگ نمی شود و همچنین در طولانی مدت بر روی پارچه ها باقی می ماند. مرکز و هسته اصلی سایبان‌های برقی، موتور الکتریکی آن است که باعث می‌شود طول عمر یک سایبان بیشتر از طول عمر سایبان دیگر باشد.

سایبان پارکینگ (سایبان ماشین)

سایبان متحرک به سایبان‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با آن زوایای را تغییر داد و سایه‌های دل‌چسب‌تری ساخت. بسیاری از افراد به دنبال تنوع طلبی هستند و از یکجا نشینی خسته شده در این صورت استفاده از این سایبان‌ها بسیار مناسب‌تر است. البته نباید فراموش کرد که نور خورشید همیشه از یکجا نمی‌تابد در این صورت شما نیاز به تغییر زاویه سایبان خواهید داشت به همین دلیل سایبان متحرک بسیار محبوب‌تر از سایبان ثابت هستند. کلاژ مواد سایبان شامل شیشه، پلاستیک، سانبرلا، پارچه و فلز است. انتخاب متریال مناسب و یکمرکز خرید سایه‌بانمعتبر، طول عمر سایه‌بان شما را تضمین می‌کند و به طور بالقوه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شود. این وسایل امکانی را فراهم می‌کنند که افراد با آن بتوانند در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنند.

یکی از بهترین سازه های سایه بانی به شمار می رود که معمولا برای ایجاد یک فضای ساده نه چندان بزرگ به کار می رود. بدین ترتیب نیازی به نیرو و تخصص خاصی برای باز و بسته کردن این نوع از چترها وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای سقف برقی، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر زنگ زدگی است. آلومینیوم به خاطر داشتن یک لایه محافظ از زنگار آلومینیوم هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. از طرفی دیگر پوشش این نوع از سقف ها نیز از موادی انتخاب می شود که مقاومت بالایی دارند و از بین نمی روند.

سایبان اتوماتیک برقی

دو بازوی اصلی دارد که داخل هرکدام، فنری قرار گرفته که وظیفه باز و بسته کردن را دارد. به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. این محصول را می توان در هر طرح و رنگی که سلیقه مشتری بخواهد چاپ کرد و به اجرا درآورد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ابتکار می باشد و هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد.

انواع پارچه به کار رفته در چتر سایبان چتری کدام اند؟

شاید این محوطه های باغی بسیار بزرگ نباشند، اما معمولا بسیار شیک و زیبا هستند. استفاده از سقف برقی برای ویلاها و محوطه های باغی کمک می کند تا بتوان یک فضای بسیار مناسبی برای نشستن در فضای آزاد و بهره برد از اکسیژن هوا را فراهم کرد. معمولا زمانی که هوا بسیار گرم و یا زمانی که برف و باران می بارد، می توان از سقف متحرک برقی استفاده کرد. به دلیل گسترش آپارتمان سازی و عدم وجود یک باغچه کوچک در آپارتمان ها، معمولا روی پشت بام آپارتمان ها یک فضای باغ بسیار شیک و مدرن ایجاد می شود که آن را روف گاردن می نامند. برای اینکه بتوان در هر فصل و در هر ساعتی که بخواهیم بتوانیم از روف گاردن استفاده کنیم، باید از سقف متحرک برقی برای قسمت روف گاردن استفاده کنیم. این نوع سقف ها قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک را دارند.