دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات

و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند. هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. سایه بان برقی و سایبان دستی (سایبان دستی بازویی) هر دو می توانند سایه مورد نظر شما را ایجاد نمایند.

  • اگر با تعویض قطعات مشکل برطرف نشود ناچار به تعویض کلی سایبان هستید.
  • سایه‌بان‌های پاسیو به دلیل مساحت وسیعی که پوشش می‌دهند؛ معمولاً اولین انتخاب برای اکثر صاحبان خانه‌ها هستند.
  • پوشش پارچه ای نسبت به سایر پوشش ها دارای قیمت مناسب تری بوده و شاید یکی از دلایل اصلی محبوب شدن این نوع پوشش ها، همین قیمت مناسب آنها باشد.
  • در واقع این طراحی خاص در سایه بان های برقی فول باکس باعث شده است.

سایبان چتری میتواند مجهز به وینچ ، به روشنایی و به چرخ برای انتقال شود. در این کاربردها باید از سایبان بازویی یا کالسکه‌ای استفاده شود. موتورهای اتوماتیزاسیون به شکل کلی در سه مدل سنترال، ساید و توبلار تولید می‌گردند که در این میان، تنها دو نوع اخیر مناسب سایبان هستند. در واقع ممکن است سایبان ها به شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه شده باشند.

سایبان متحرک

سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود. سلام دوست عزیز بله ما سایبان با طرح دلخواه شما هم تولید می کنیم. جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل میگردد.

یکی از اصلی ترین مزایای سایبان های چتری این است که شما می توانید بهترین استفاده را از فضا داشته باشید. به طور کلی سایبان ها در دو نوع ثابت و جمع شونده تولید می شوند. این یعنی باز و بسته کردن آن ها هم به صورت دستی انجام می شود و هم به صورت برقی و با استفاده از کنترل برخی قابل انجام است. هر کدام از این سایبان ها کاربردهای مختلفی داشته و در مکان های مختلف مورد استفده قرار می گیرند. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

سایبان پارکینگ ماشین

سقف برقی برای حیاط می تواند کاربردهای بسیار وسیعی داشته باشد که یکی از آنها محافظت از ماشین است. استفاده دیگری که سقف برقی برای حیاط می تواند داشته باشد، جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی زمین است. اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید. این موضوع باعث می شود تا آب و انرژی زیادی برای این کار صرف شود.

راهنمای جامع خرید سایبان

مدیریت شرکت ایران سایه بان توانسته از مهندسی معکوس برای طراحی برخی از سایه بان ها استفاده نماید. با توجه به متریال بسیار خوب و بازشوندگی مناسب و استفاده از زنجیرهای بسیار قوی در سایبان زنجیری، این نوع سایبان ها دارای استقامت بسیار خوبی هستند. بدین ترتیب طول عمر آنها بسیار بالا بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

در زیر سایبان به سادگی می توان از سیستم های گرمایشی و سرمایشی استفاده کرد. در این محصول از موتورهای خارجی و به خصوص موتورهای اروپایی با کیفیت و توان و قدرت بالا استفاده شده است. ۴- سایبان اسختر از ورود حیوانات موزی به داخل آب جلوگیری میکند. ۳-سایبان استخر از ورود گرد و خاک ،برگ درختان ،فضولات حیوانات جلوگیری میکند. بهتر است نصب توسط کارشناسان خود محصول صورت گیرد تا دلیلی هرچند قانع کننده برای ابطال دمات پس از فروش و … مطرح نباشد.

قسمت پایین ستون به صورت نوک تیز طراحی شده است که در زمین های شنی و ماسه ای فرو می رود. شما میتوانید این سایبان ها را بدون قدرت بالا باز و بسته کنید. فرقی نمی کند نیاز به سایبان مغازه دارید و یا سایبان چتری برای رستوران خود می خواهید، پارچه سایبان اهمیت زیادی دارد. به هر حال ایران کشوری 4 فصل است و شرایط آب و هوایی متفاوتی در شهرهای مختلف دیده می شود.

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک است که با استفاده از جریان برق به موتور متصل می شود. سایبان می تواند به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد. در هر صورت، نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد و می توانیم از یک ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده کنیم. فاکتورهای مهم در محاسبه یک قیمت سایبان برقی نوع پارچه، سایز و منطقه پوشش دهی، اسکلت بندی، نوع سایبان، طول و عرض سایبان، متراژ محل مورد نظر و لوازم جانبی مانند سنسور و غیره است.