دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

قیمت سایبان برقی و اتوماتیک بسیار بیشتر از سایبان ثابت است اما خب کارایی بیشتری نیز دارد. تمام مراحل ساخت و ساز سایبان در کارگاه انجام شده و فقط شما باید با متخصصین درباره نصب و راه اندازی آن مشورت کنید تا بتوانید آن را در بهترین جا نصب کنید. به هر حال ظاهر سایبان برقی نیز بخش مهمی در خرید محسوب می شود. پس از اینکه بررسی های لازم روی نوع و ساختار سایبان صورت گرفت، باید طرح و رنگ سایبان برقی را نیز به درستی انتخاب کنید. اگر هدف شما خرید سایبان برقی برای جذب مشتری در مغازه است قطعاً رنگ و مدل اهمیت زیادی دارد. یکی از نکات مهم این است که رنگ پارچه سایبان نیز مناسب ارزیابی شود.

باید به این موضوع نیز توجه شود که قیمت و کیفیت سقف متحرک برقی با هم رابطه ای مستقیم دارند، یعنی نمی توان با ارزان ترین قیمت، بهترین سقف برقی را تولید و روانه بازار کرد. این موتورها اگر قدرت مناسبی نداشته باشند، پس از چند بار باز و بسته شدن سقف، با مشکل مواجه می شوند. موتور الکتریکی را اگر از برندهای معتبر تهیه کنیم، قطعا کیفیت و کارایی آنها بیشتر میشود.

  • برای چنین مراکزی سقف متحرک می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.
  • اگر ابعاد سایبان بیش از حد کوچک باشد، باز هم به مشکل بر می‌خورید و سایبان به درستی نمی‌تواند نیاز شما را بر طرف کند.
  • برخی از مراکز تفریحی ممکن است در بعضی فصل ها به صورت روباز و در برخی دیگر از فصل ها به صورت مسقف مورد استفاده قرار گیرند.
  • ۱- اولین مرحله در نصب سایبان متحرک اصفهان بازدید محل نصب و اندازه گیری ابعاد سایبان میباشد تا محل تابش نور خورشید و زاویه آن محاسبه گردد و بهترین محل نصب با بیشترین سایه و پوشش مشخص گردد.
  • ۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد.

چرخ های ژله ای که در زیر پایه این چترها قرار گرفته دارای کیفیت بالایی بوده تا بتوان برای مدت زمان زیادی از چتر پایه کنار وینچ دار استفاده کرد. سایبان پوششی می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایبان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است که می‌خواهند از سایه لذت ببرند.

سایبان پوششی Sun Shade

سایبان برقی فول باکس یک سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. هرچقدر در این روزهای سختی که در خانه می گذرانیم تجربیات جدیدی را استفاده کنیم بیشتر می توانیم از خانه ماندن لذت ببریم نه اینکه اوقاتی را به صورت تکراری بگذرانیم. پس سایبان برقی از جنس خلاقیت از ما سفارش دهید تا به شما ثابت کنیم که چقدر می تواند برای شما موثر واقع شود و همه از شما بابت اینکار تشکر خواهند کرد.

سایبان متحرک باز هم خود به دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تقسیم بندی می‌شوند. اما این که بتوانید یک سایه‌بان با کیفیت را ازمرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت خریداری کنید امر بسیار مهمی است. شما می‌توانید با ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره برای خرید بهترین نوع سایه‌بان، تجربه خرید خوبی را از یک مرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت داشته باشید.

در گذشته سایبان ها را به صورت دستی و ساده و بدون هیچ گونه ایده پردازی تولید می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خلاقیت مهندسان انواع مختلفی از سایبان های برقی با نقوش و کارایی متفاوت تولید و روانه بازار می شوند. این امر سبب دگرگونی عظیمی در وضعیت دکوراسیون کنونی شده است. مهندسان ماهر ما با دارا بودن خلاقیت و ایده های نو انواع مختلف سایبان را جهت کارایی متفاوت از قبیل بالکن، استخر، مغازه، فروشگاه، خانه و … تولید می کنند. همچنین با استفاده از نورپردازی و طرح های جدید زیبایی سایبان ها را افزایش داده اند.

در هنگام خرید سایبان برقی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

شرکت های معتبر در حوزه ساخت و اجرای سقف متحرک برقی، تلاش خود را می کنند تا بهترین نوع موتور موجود در بازار بر روی سقف برقی سوار کنند تا مصرف کننده رضایت بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب انتخاب موتور الکتریکی یکی از بخش های اصلی تولید یا ساخت سقف متحرک برقی است. معمولا هر جا نام سقف می آید، همه فکر می کنند که یک فضای بسته فضای بسته مد نظر است. اما معمولا سقف برقی را می توان با روکش شیشه یا پلی کربنات نیز تهیه کرد. بدین ترتیب هم در روز و هم در شب میتوان گاهی به آسمان انداخته و لذت برد. معمولا روکش پی وی سی در سال های اخیر بیشترین کاربرد را در ساخت انواع سقف متحرک داشته است.

گواهی ثبت اختراع سایبان برقی

که دسته بندی آن ها بر اساس نوع، کاربرد، جنس و بسیاری موارد دیگر صورت می گیرد. این سایبان که به صورت باکس بر روی دیوار قرار گرفته که که در صورت نیاز، باز و در غیر این صورت به داخل باکس، جمع می شود. برای فریم انواع سایبان باید از فریم‌های گالوانیزه و آلومینیوم استفاده شود، آلومینیوم جلوگیری می‌کند از خوردگی و زنگ زدگی در اصل این فلز به شدت سبک و گرانقیمت بوده است. اما اگر می‌خواهید فریم سایبان شما بسیار مستحکم باشد باید از فولاد گالوانیزه استفاده کنید. سایه‌بان‌های فلزی بیش‌تر از آلومینیوم ساخته شده‌اند و مدت‌هاست که در منازل مسکونی در سرتاسر جهان رواج داشته‌اند. آن‌ها محکم اما سبک وزن هستند و می‌توانند در برابر خشن ترین عناصر مقاومت کنند.