دسته‌ها
اخبار

ساموئل راس به زمین های بازی مدرنیستی در مبلمان درشت اشاره می کند


ساموئل راس، طراح بریت،ایی، مجموعه‌ای از مبلمان عظیم ساخته شده از سنگ، ف، و چوب را در گا،ی فریدمن بندا برای NYCxDesign به نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده تجربه زندگی‌اش از مهاجران آفریقایی در بریت،ا است.

این مجموعه که Co، نام دارد از شش میز و صندلی تشکیل شده است که به زبان بصری معماری عمومی و فضاهای بازی اشاره می کند.

نمایشگاه چیزهای فریدمن ساموئل راس
ساموئل راس درشت برای فریدمن بندا در شهر نیویورک خلق کرد

سنگ ضخیم و ،اصر بتنی اشاره ای به بلوک های مس، وحشیانه در بری،تون، لندن، جایی است که راس متولد شد طراح به Dezeen گفت که این نمایشگاه نشان دهنده چرخش شخصی تری در عمل اوست.

او گفت: “من به زندگی شخصی ام اجازه می دهم بیشتر وارد کار شود.” “نباید بین زندگی و کار جدایی وجود داشته باشد.”

قطعه طرح کل،یونی گر،ت و فولاد رنگ شده.
در تصویر اسلب، یک نیمکت ساخته شده از گر،ت و فولاد رنگ شده است

تمام قطعات عمدتاً از پایه های یکنواخت همراه با جزئیات رنگارنگ تشکیل شده اند که دارای مع، مختلفی هستند. به گفته راس، رنگ ها دارای اهمیت احساسی و نمادین هستند، مانند زرد برای هوشیاری و قرمز برای بدن.

به ،وان مثال، نیمکت اسلب از دو قطعه گر،ت بزرگ تشکیل شده است که با لوله های فولادی سبز رنگی که به ،وان نشانه ای برای دوران کودکی انتخاب شده است، قطع شده اند.

درشت اثر ساموئل راس
این مجموعه همچنین شامل یک عدد یا میز و صندلی دیگر است

لوله همچنین شکلی رایج برای زمین های بازی است، در تضاد با گر،ت که به مادی بودن زیرساخت های عمومی اشاره دارد.

این طراح گفت: «زمین های بازی اولین مواجهه با مدرنیسم هستند. “شدت رنگ سبز ناهماهنگی را با هدفی که مسکن عمومی قرار بود به دست آورد را نشان می دهد.”

درشت توسط ساموئل راس در فریدمن بندا
از جمله Border در پیش زمینه و Fire Opens Stone در پس زمینه است

راس گفت که سایر قطعات این مجموعه برای نشان دادن تنش بین “آثار هنری و محصول” طراحی شده اند. از جمله آنها می توان به نیمکت Fire Opens Stone اشاره کرد که از گر،ت Nero Africa، بتن تقویت شده با الیاف شیشه، فولاد رنگ شده و پلی اورتان ساخته شده است.

راس همچنین پایه بتنی را قبل از پختن با شیر و عسل پوشاند تا پتینه ایجاد کند و بین مواد باست، و معاصر تنش ایجاد کند.

راس روش‌های مختلفی را برای کار با گر،ت آزمایش کرد و برخی از لبه‌ها را در حالت تقریبا خام و طبیعی گذاشت تا لبه‌های صاف را متضاد کند و تفاوت بین اجسام با شکل طبیعی و ساخت دیجیتال را برجسته کند.

ساموئل راس درشت با i-beam در وسط گا،ی سفید
،اصر بتن مسلح به بلوک های مس، لندن اشاره دارند

یک کد سریال حک شده در یک طرف نیمکت با ایده هایی در مورد تولید انبوه بازی می کند، حتی اگر قطعه طراحی کل،یونی فقط در تعداد محدود تولید شود.

رنگ های طبیعی بیشتری برای میز Anesthesia I و کنسول Anesthesia II استفاده شد. هر دو دارای ساختار اولیه بتن مسلح و فولاد ضد زنگ هستند که با مواد آلی بیشتری مانند خاک رس و زردچوبه لایه‌بندی شده‌اند.

در ورودی گا،ی Border – یک میز قهوه کم ارتفاع ساخته شده از چوب ونگ پخته شده، آلومینیوم و فولاد با پوشش پودری قرار دارد.

به گفته راس، این قطعه برای نشان دادن “مناطق مختلف دیاسپورا” طراحی شده است، با لایه های ف،ی برای نشان دادن “زخم ها” و مفاهیم تاریخی “بدن سیاه به ،وان ابزار” طراحی شده است.

درشت اثر ساموئل راس
اجزای چوب و سنگ یکنواخت با رنگ های روشن برجسته می شوند

راس گفت که در حالی که قطعات مبلمان به تاریخ خودش و تاریخ سیاهپوستان در دیاسپورا می پردازد، او این مجموعه را ریشه در زمان حال می داند.

راس گفت: “کاری که من سعی می کنم انجام دهم، مشاهده اکنون است.” “این فقط در مورد نژاد نیست. اما مسابقه بخشی از آن است زیرا این تجربه من است.”

ساموئل راس درشت در فریدمن بندا
همچنین در مجموعه Co، ج، Border نیز گنجانده شده است

این نمایشگاه همچنین شامل تعدادی طرح و اسناد فرآیندی برای آثار است که برای راس برای اولین بار است.

راس علاوه بر کار در زمینه مد و طراحی محصولات، تعدادی نمایشگاه مفهومی را نیز به پایان رسانده است. او در مصاحبه ای عمیق در اوایل امسال، به Dezeen گفت که هنرهای زیبا کاری است که او «برای همیشه» انجام خواهد داد.

عکاسی توسط تیموتی دویون.

Co، از 10 می تا 17 ژوئن 2023 در فریدمن بندا قابل مشاهده است. برای رویدادهای بیشتر در شهر نیویورک در طول هفته طراحی نیویورک، که از 18 تا 25 مه ادامه دارد، از راهنمای اختصاصی ما دیدن کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/17/samuel-ross-co،-furniture-nycxdesign/