دسته‌ها
اخبار

دوازده چیز برای انجام و دیدن در طول هفته طراحی نیویورک 2023


این هفته، هفته طراحی نیویورک برای تکرار دیگری بازمی گردد. در اینجا، ما نمایش‌ها، گفت،ا و نصب‌های کلیدی را که توسط سازمان‌ها و برندهایی از جمله ناسا، موجی و شورای طراحی ،ن برگزار شده است، گردآوری کرده‌ایم.

هفته طراحی در شهر نیویورک این هفته با رویدادها و برنامه نویسی با محوریت موسساتی مانند NYCxDesign جشنواره و نمایشگاه بین المللی مبلمان معاصر (ICFF).

صدها گا،ی، نمایشگاه، مدارس و مؤسسات فرهنگی برای این هفته برنامه ریزی کرده اند، از گفتگو تا انتشار مجموعه های ویژه.

بیشتر رویدادها و برنامه‌ها در نمایشگاه‌های برند و موسسات در سرتاسر شهر، از بروکلین تا هادسون یاردز و فراتر از آن برگزار می‌شود.

با این حال، چند خوشه وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند چیزهای زیادی را به طور همزمان ببینند، مانند مناطق طراحی در سوهو و اطراف آن. مرکز طراحی نیویورک در منهتن، و همچنین یارد نیروی دریایی بروکلین و شهر صنعت در بروکلین

پلت فرم طراحی خواست طراحی منهتن به ،وان بخشی از ICFF در مرکز جاویتس، در حالی که برند مبلمان آثار ستاره ای با شرکت الکترونیک سونی برای نصب در مقیاس بزرگ در نمایشگاه خود همکاری خواهد کرد.

به خواندن انتخاب های Dezeen درباره کارهایی که باید در هفته طراحی نیویورک انجام دهید و ببینید ادامه دهید.


پوستر طراحی هوشمند آینده ناسا

آینده غذا توسط طراحی هوشمند و ناسا

شرکت طراحی فناوری مستقر در بروکلین طراحی هوشمند میزبان یک سخنر، در مورد آینده غذا با همکاری آژانس آمریکایی ناسا به رهبری مدیر اجرایی فناوری اسمارت جان اندرسون خواهد بود.

در دفتر مرکزی شرکت در Brooklyn Navy Yard تنظیم شده و همچنین به صورت آنلاین در دسترس است صحبت راه‌هایی را ترسیم می‌کند که از طریق آن فناوری مواد غذایی می‌تواند مردم را برای سفرهای فضایی و شرایط متغیر زمین آماده کند.


MUJI IS درختان چوبی با نمایشگر

MUJI IS

برند ژاپنی پوشاک و لوازم خانگی موجی نمایشگاه MUJI IS را در محل یاردز هادسون راه اندازی می کند که پیدایش طرح های خود را در 40 سال گذشته نشان می دهد.

این نصب دارای 15 سازه “درخت مانند” خواهد بود که کلمات مختلفی را به نمایش می گذارد که به نوعی به تاریخچه برند مربوط می شود. این اولین باری است که نصب را می توان در ایالات متحده مشاهده کرد.


نمایشگاه اوریور

پارتی بلوک خیابان مرسر

مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها در سوهو رویدادی را گرد هم آورده‌اند که منظره خیابان را در بلوکی فعال می‌کند که شامل انواع برندهای مختلف است. شرکت مبلمان ایرلندی اوریور در حالی که نصب پنجره خاصی خواهد داشت آثار ستاره ای با هم همکاری کرده است سونی برای نصب در مقیاس بزرگ

این ویترین که در نوار بین خیابان کانال و گراند واقع شده است، همه استودیوهای محلی را باز می کند – همچنین از جمله بوچی، رول + تپه، کارگاه نیرو و هنری ساخته شده است – ایجاد حس یک رویداد بزرگتر و مخلوط ، فرهنگ خیابان و گا،ی در یک بعد از ظهر.


محصولات پ،تیکی ساخته شده از ضایعات

همبستگی اکو

گروه طراحی اروپایی Eco Solidarity به ICFF + WantedDesign در مرکز Javits بازگشت تا سازندگان را در خط مقدم پایداری نوآورانه در طراحی ارتقا دهد.

این گروه همچنین کارهایی مانند کاربرد عملی برای ضایعات سیلی، و اقلام بازسازی شده ساخته شده از پتوهای اضطراری را به نمایش خواهد گذاشت.

در صحنه WantedDesign در طبقه نمایشگاه و همچنین تورهای پیاده‌روی «نئوآینده‌نگر» که گروه‌هایی را با پای پیاده در شهر هدایت می‌کند تا درباره سیل و محیط شهری صحبت کنند، گفتگو خواهد کرد.


قطعه بتنی و رنگارنگ ساموئل راس

دوره توسط ساموئل راس

ساموئل راس، طراح بریت،ایی، نمایشگاه جدیدی را به نمایش گذاشته است فریدمن بندا در چلسی این اثر از مواد صنعتی برای روایت داست، از کودکی، زمین و احساسات استفاده می کند.

راس با استفاده از موادی که توسط بلوک‌های شورای وحشی در بریت،ا اطلاع داده شده است، هر قطعه را با رنگ آمیزی کرده است. مجسمه‌ها در کنار طرح‌های اولیه آثار نمایش داده می‌شوند که نشان‌دهنده یکی از اولین بارهایی است که طراح این جنبه از روند خود را آشکار می‌کند.


صندلی و پس زمینه Upon Further Reflection

پس از تأمل بیشتر توسط شورای طراحی زن و اتحادیه طراحی جزیره‌نشینان آسیایی آمریکایی اقیانوس آرام

به منظور به رسمیت شناختن ماه میراث جزیره نشینان آسیایی آمریکا و اقیانوس آرام (AAPI) در ماه مه، شورای طراحی ،نه و اتحاد طراحی جزیره‌نشینان آسیایی آمریکایی اقیانوس آرام نمایشگاهی را با آثار 20 هنرمند و طراح زن در برند مد برنامه ریزی کرده اند 3.1 فیلیپ لیم در نوهو

از شرکت کنندگان خواسته شد تا اشیایی را بر اساس موضوع “بازتاب” ایجاد کنند. آثار مبلمان، نقاشی و مجسمه‌سازی همگی در معرض دید قرار می‌گیرند و همیاران بیان می‌کنند که یکی از اه، این رویداد ساختن مدل‌هایی برای بیان با تجارت است.


آرمان شهر مبله

دسترسی عمومی با تج، اتوپیا

نمایشگاه دسترسی عمومی مجموعه طراحی را پیش می برد آرمان شهر مبلهپروژه نگاه ، به راه‌های جدیدی که طراحان می‌توانند برای یک جامعه ایجاد کنند. این رویداد شامل یک نمایشگاه سرپوشیده در سر سلام در حیاط نیروی دریایی بروکلین و یک قطعه فضای باز در چشم انداز قبرستان دریایی در همان نزدیکی.

دسترسی عمومی از بیش از 30 طراح خواست تا به موضوعاتی پیرامون زیبایی شناسی DIY، اقتصاد هدیه و رویکردهای طراحی غیرمتمرکز پاسخ دهند. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا نصب های انجام شده و همچنین فرآیندهای طراحی و مستندات کار را مشاهده کنند.


دید صحنه اداری دیده نشده با صندلی های چوبی

مجموعه دیده نشده

گا،ی و استودیوی رسانه ای Sight Unseen آثاری از 23 طراح را در گا،ی Voltz Clarke در Lower East Side به نمایش می گذارد، از جمله کارهایی از همکاری داخلی خود با بهترین مورد.

طراح، مانند مستقر در دیترویت آلیا اولو و محلی کوروس مقصودی قطعاتی را در کنار نمایش بهاره گا،ی، که دارای نقاشی های انتزاعی رنگارنگ است، نمایش می دهد، حرکتی که متصدیان می گویند برای دور شدن از “فضای جعبه سفید” انجام شده است.


ISE توسط Lambert & Fils و Zoë Mowat

استودیو نورپردازی مستقر در مونترال Lambert & Fils همکاری اخیر خود را با هنرمند و طراح مونترال نشان خواهد داد زوئه موات.

این آثار نورپردازی فولادی و شیشه‌ای را که استودیو برای آن شناخته شده است، با آثار سنگی موات در نمایشگاه ترایبکا لامبرت و فیلس ،یب می‌کند.


اتاق آبی کارخانه تولست

تن،ات هماهنگ توسط کارخانه تولست

گا،ی چلسی کارخانه تولست نمایشگاهی با «کیوریشن ویژه» توسط طراح فضایی به نمایش خواهد گذاشت سرن ارسلان و آژانس خلاق مادر نیویورک.

این گا،ی – جایی که مراسم افتتاحیه NYCxDesign پس از مهم، نیز برگزار خواهد شد – به 23 طراح وظیفه داد تا فضا را با یک نمایشگاه «چند حسی» پر کنند. ارسلان یکی از اتاق های گا،ی را با نصبی به نام EXIT Room #002: Dalmatian Blue تغییر خواهد داد.


راه پله با چهارپایه OMET

Omet توسط Scallop Studio

طراح لورنا ویرا تاسیس کرد گچ در آستین، تگزاس، به ،وان فضایی برای هنرمندان و طراحان آمریکای لاتین و برای اولین بار در هفته طراحی نیویورک، این پروژه کیوریتوری را به نمایش خواهد گذاشت.

آثار طراح، مانند هکتور اسراوه ،ن مکزیک در یک پاپ آپ در 354 Broome در ایتالیای کوچک به نمایش گذاشته خواهد شد. یازده طراح آثار ساخته شده در مکزیک، از جمله میزهای مرمر م،ار توسط طراح را به نمایش خواهند گذاشت رائول د لا سردا.


تخت با فرش

آرشیو توسط تام دلاوان

شرکت مراکشی من را فرش می کند یکی از افتتاحیه های عمومی کمیاب خود را در آپارتمان خود در نیویورک خواهد داشت که در آن بازدیدکنندگان می توانند مجموعه جدیدی طراحی شده توسط T: The New York Style Magazine تام دلاوان را مشاهده کنند.

با اطلاع از فرش تولو ،ی، دلاوان تعدادی فرش مو بلند (اولین قالیچه بنی) با همکاری یک سازمان مراکشی که برای نجات سیروآ، یک گونه ، مراکشی در حال انقراض است، طراحی کرده است.

جشنواره طراحی نیویورک 2023 در سراسر شهر از 18 تا 25 می برگزار می شود. برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه‌ها، نصب‌ها و گفت،ایی که در طول هفته برگزار می‌شوند، راهنمای NYCxDesign 2023 ما را در راهنمای رویدادهای Dezeen ببینید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/16/nyc-design-week-2023-preview/