دسته‌ها
اخبار

ده پروژه طراحی گرافیک توسط دانشجویان کالج هنر موسسه مریلند


نمایش های مدرسه Dezeen: پروژه‌ای که تلفظ زب، را بررسی می‌کند و نصبی که «راهنماهای چگونه» اینترنت را نقد می‌کند، در آ،ین نمایش مدرسه Dezeen توسط دانش‌آموزان کالج هنر مؤسسه مریلند گنجانده شده است.

همچنین شامل یک ج، زم، دیواری است که روال روزانه افراد مبتلا به ADHD را روشن می کند و نمایشی بصری از نحوه تجسم یک طراح گرافیک از موسیقی.


موسسه: کالج هنر موسسه مریلند
دوره: MFA طراحی گرافیک
مدرس: جنیفر کول فیلیپس

بی،ه مدرسه:

طراحان گرافیک MFA در MICA از متن، تصویر، فرم و داستان سرایی برای ایجاد تجربیات جذاب در انواع مختلف رسانه ها استفاده می کنند.

“طراحی گرافیکی نیاز به تفکر و ساخت فعال دارد. هیئت علمی اختصاصی، برنامه درسی پر جنب و جوش و محیط استودیویی مجهز به طراحان MFA کمک می کند تا مهارت های رسمی عمیق، استراتژی های تفکر زیرک و مجموعه های حرفه ای غنی ایجاد کنند.

“فارغ التحصیلان این برنامه در سطح ملی و بین المللی به ،وان متخصصان خلاق، مربیان و رهبران فکری کار می کنند.”


گا،ی با دیوارهایی پوشیده از آثار هنری رنگارنگ

Place،lders اثر سارا آستین

“Place،lders” بازتابی بر حافظه، فرهنگ پاپ و از دست دادن است. این پایان نامه از قدرت داستان سرایی در طراحی استفاده می کند تا جه، را ایجاد کند که به طور گسترده قابل تشخیص و عمیقا شخصی است.

این نمایشگاه با استفاده از طیف گسترده ای از روش های طراحی از جمله تایپوگرافی، طراحی تایپ، عکاسی، تصویرسازی، سه بعدی، ویرایش ع، و کلاژ، به طور گسترده ای در اجرای آن متفاوت است، اما به یک کل واحد در رنگ، تایپوگرافی و چیدمان بسیار ساختار یافته تبدیل می شود.

دانشجو: سارا آستین
پست الکترونیک: ساستین[at]mica.edu


گا،ی با دیوار صورتی و گیاه روبروی آن

کوئر باش، اینجا استراحت کن اثر آلفی مارسلند

“افراد دگرباش خسته هستند و به فضاهایی برای استراحت نیاز دارند. این مجموعه آثار شرایطی را ایجاد می کند که مخاطب بتواند خود را در آن قرار دهد تا سرعت خود را کاهش دهد. مخاطب هدف افراد دگرباش هستند، اگرچه همه از استراحت استقبال می کنند.

“در یک جامعه سرمایه داری، مشغول بودن تجلیل می شود و بیکاری انگ می شود. مفهوم استراحت به ،وان مقاومت در هسته هر قطعه تولید شده در این مجموعه از اشیا و تصاویر است.

“رشته بصری که بخش بزرگی از اثر را با هم متحد می کند، نوع و حروف ناخوانا است. کلمات ناخوانا به ،وان استعاره های بصری برای کاهش سرعت عمل می کنند، زیرا از خوانندگان می خواهند تا برای رمزگشایی م،ی م، کنند.”

دانشجو: آلفی مارسلند
پست الکترونیک: ايجاد كردن[at]althemiamarsland.com


نمای نزدیک از دایره های پ،تیکی رنگارنگ که در امتداد یک سیم چیده شده اند

ترجمه یک موسیقیدان توسط میشل شین

“درک درونی و انتزاعی یک نوازنده از موسیقی قابل مشاهده نیست، که تشخیص آن را دشوار می کند. این درک را می توان به صورت گرافیکی آشکار کرد و به صورت بصری ترجمه کرد.

پایان نامه من تفسیری پیچیده از نگاه من به ،وان یک موسیقیدان از دریچه یک طراح گرافیک به موسیقی معرفی می کند.

من از طریق تجربیات، خاطرات و ذهنیتم، موسیقی بصری خود را با آزمایش نت‌های انتزاعی و ایجاد زب، شخصی می‌سازم.»

دانشجو: میشل شین


گا،ی با ج، زم، روی دیوار

اطلس ADHD اثر هانا آبل

«اطلس ADHD یک کتاب راهنما است که تجربیات افراد مبتلا به ADHD و ابزارهایی را که برای یادگیری، رشد و هدایت زندگی خود ایجاد کرده اند، بررسی می کند.

“طراحی گرافیکی به صورت استراتژیک به ،وان ابزاری برای انتقال واضح اطلاعات به افراد مبتلا به ADHD و جلب توجه موفقیت آمیز آنها استفاده شده است.

“نمایشگاه همراه با کتاب – که در اینجا نشان داده شده است – از پوسترهایی استفاده می کند تا نسخه اغراق آمیزی از یک روز را از دریچه یک فرد مبتلا به ADHD به نمایش بگذارد.”

دانشجو: هانا آبل
پست الکترونیک: hannahevedesign[at]gmail.com


گا،ی با نمایشگاه تاریک با اشکال انتزاعی

اختلالات بصری اثر د، خو،

“این پایان نامه به بررسی قیاس های بصری اختلالات نوری می پردازد. سعی دارد تجربیات بدنی و علائم میگرن چشمی را به اشکال بصری برای توصیف احساسات ترجمه کند.

«این قطعه بینندگان را به مواجهه با این جلوه‌های احشایی از طریق فرم دو بعدی و سه بعدی دعوت می‌کند.

“تجسم تجربی احساسات غیرقابل اندازه گیری به ،وان راهنمای مید، برای درک و به اشتراک گذاشتن این اختلالات عمل می کند که بسیاری از افراد را در طول زندگی آنها تحت تاثیر قرار می دهد.”

دانشجو: د، خو،
پست الکترونیک: د، خو،[at]gmail.com


گا،ی با نمایشگاه پارچه های پاستلی

توستر نوع ریخته گری توسط Hui Zeng

Toaster Type Foundry سه نوع حروف مختلف را ارائه می‌کند: کاردستی، انعکاس و برش. Craft به خط‌های خوشنویسی و وضوح نوع دیجیتال واکنش نشان می‌دهد.

Reflect از یک شکل شمارنده مکرر استفاده می‌کند و تلاش می‌کند تا به هر قیمتی ثابت بماند، در حالی که Cut سعی می‌کند تا حد امکان ناسازگار باشد.

دانشجو: هوی زنگ


گا،ی با بخش های حاوی حروف مختلف

اتاقک آهسته اثر مولان هو

Slow Cubicle با استفاده از اشیاء نمادین محل کار به ،وان وسیله نقلیه برای کشف کندی، ایده‌آل‌های مرسوم کارایی را به چالش می‌کشد. همچنین سیستم شبکه را با القای ذهن آگاهی با مربع، خطوط و دایره‌ها بازسازی می‌کند.

«هر تقویم آهسته تمام روزهای هفته را در یک بنر مجزا جمع‌آوری می‌کند و زمان خطی را به نفع تجربیات زندگی‌شده لغو می‌کند.

برنامه‌ریز آهسته برنامه‌ریزی کنونی را از طریق اعلان‌های شاعرانه و کارهای اثیری تشویق می‌کند، و یادداشت‌های ،بنده آهسته با گرافیک‌های ذهن‌برانگیز به کاهش سرعت می‌پردازند.

این اشیاء با هم از افراد می خواهند که در میان تمرکز مدرن بر سرعت و بهره وری، م، کرده و تامل کنند.

دانشجو: مولان هو
پست الکترونیک: مولانهو[at]gmail.com


گا،ی با نمایشگاه نور با حروف چینی در وسط حلقه های متوالی

فضایی شاعرانه اثر شوانگ وو و ویوک تاکر

در زبان چینی، کلمه “诗” (“شی” یا “شعر”) به م،ای زب، است که افکار را از قلب بیان می کند.

«زیبایی اشعار باست، چینی فراتر از زمان و مکان است و خوانندگان را از هر دوره ای دعوت می کند تا شعرها را دوباره تصور کنند.

«فضای شاعرانه تجسم غوطه‌وری از چندین شعر چینی مرتبط با طبیعت است که از خطوط ساده، طراحی صدا و تایپوگرافی در یک فضای فیزیکی و خصوصی استفاده می‌کند.

این طرح فراتر از زبان تحت اللفظی است و شعرها را در منظره‌ای سه‌بعدی ترجمه می‌کند و مخاطب را برای قدم گذاشتن به دنیای شعر کهن چینی استقبال می‌کند.

دانشجو: شوانگ وو
پست الکترونیک: شو،وناو[at]gmail.com


گا،ی با بخش‌های نحوه کار روی دیوار

How-to How-to توسط Aumika Shetty

“این پروژه مفهوم راهنماهای “چگونه” و نقش رسانه های آموزشی در فرهنگ معاصر را بررسی می کند.

«این مجموعه پاسخ‌های طنزآمیز را به متداول‌ترین سؤالات «چگونگی» گوگل با استفاده از زبان بومی طراحی گرافیک آموزشی رایج ارائه می‌کند.

“این پروژه به طور انتقادی با محتوای آموزشی در همه جا درگیر است، و از طنز برای تضعیف قدرت درک شده و پویایی قدرت ذاتی در این نوع مواد استفاده می کند.

من از بینندگان دعوت می‌کنم تا تأثیر رسانه‌های آموزشی بر نحوه مصرف و درک اطلاعات را زیر سوال ببرند. «چگونه باید چگونه» به گفتگوی گسترده‌تر درباره نقش طراحی در ایجاد قدرت کمک می‌کند.»

دانشجو: اومیکا شتی
پست الکترونیک: aumikashetty[at]gmail.com


گا،ی با آرایش دایره ای رنگارنگ روی دیوار تیره

ماتریس زبان اثر کریستینا چحیادی

“بر اساس انجمن بین المللی آوایی، اجزای تشکیل دهنده حدود 7100 زبان را می توان به 107 نماد صوتی تقطیر کرد.

ماتریس زبان پیوند زبان‌ها را نشان می‌دهد و ویژگی‌ها و ظرایف صوتی آن را به شکل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و مکان‌ها ترجمه می‌کند. این نمایشگاه 44 صدای اصلی را که در ،یسی وجود دارند، به تصویر می‌کشد.

این شبکه نشان می‌دهد که چگونه صداها – بلوک‌های سازنده زبان – در شکل‌گیری و هدایت سیستم‌های زب، یکپارچه هستند.

در عمل، راهنماهای گرافیکی ابزاری قابل دسترسی برای یادگیری تلفظ کلمات در زبان‌های جدید فراهم می‌کنند و به افراد قدرت می‌دهند تا در سفرهای زب، خود اختیار داشته باشند.»

دانشجو: کریستینا چحیادی
پست الکترونیک: کریستیناچیادی[at]gmail.com

محتوای مشارکت

این نمایش مدرسه مشارکتی بین Dezeen و کالج هنر موسسه مریلند است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.




منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/12/maryland-ins،ute-college-of-art-graphic-design-projects-dezeen-sc،ols،ws/