دسته‌ها
اخبار

ده ساختمان با دیوارهای لعابدار که بیرون را به داخل می آورد


برای این لوک‌بوک که توسط Vitrocsa حمایت می‌شود، ما 10 ساختمان با دیوارهای لعاب‌دار را انتخاب کرده‌ایم که با استفاده از محصولات برند پنجره سوئیسی ساخته شده‌اند، از ویلایی طراحی‌شده توسط Foster + Partners گرفته تا رستور، در ایستگاه پلیس سابق.

پنجره‌های کف تا سقف، دید را به حدا،ر می‌رسانند و اتاق‌ها را با نور طبیعی پر می‌کنند، در حالی که انتقال یکپارچه بین فضاهای داخلی و خارجی را امکان‌پذیر می‌سازند.

در سال 1992 تاسیس شد، ویترو،ا متخصص در پنجره‌های مینیمالیستی با قاب‌ها، ریل‌ها و آستانه‌های آلیاژ آلومینیوم فوق‌العاده باریک که در تاسیسات خود در Saint-Aubin-Sauges، سوئیس طراحی شده‌اند.

در اینجا 10 پروژه وجود دارد که در آنها از محصولات گوشه کشویی، چرخشی، گیوتین و صفحه گردان این برند برای تشکیل دیوارهای شیشه ای استفاده شده است.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی شامل خانه‌هایی با درهای جیبی، فضای داخلی با طراحی بیوفیلیک و است،های شنا در باغ.


Headland House اثر آتلیه اندی کارسون
ع، مایکل نیکلسون

Headland House، استرالیا، توسط آتلیه اندی کارسون

یک انتهای هدلند هاوس در نیو ساوت و، دارای یک دیوار لعاب مستطیلی است که مشرف به خط ساحلی اطراف و زمین های کشاورزی است.

استودیوی مستقر در سیدنی Atelier Andy Carson از درهای کشویی Vitrocsa برای باز ، فضای نشیمن به روی بالکن چوبی قیفی مانند با نرده شیشه ای استفاده کرد و چشم انداز را بدون وقفه باقی گذاشت.

درباره Headland House بیشتر بد،د ›


جاده بهار توسط EYRC
ع، متیو میلمن

جاده اسپرینگ، ایالات متحده، توسط معماران EYRC

جعبه‌های شیشه‌ای انباشته، جاده اسپرینگ را تعریف می‌کنند، خانه‌ای در نزدیکی سانفرانسیسکو که توسط معماران EYRC به ،وان خلوتگاهی آرام در بالای تپه طراحی شده است.

در سوئیت بزرگ اصلی، مناظر چشمگیر کوه تامالپایس و خلیج سانفرانسیسکو از طریق گوشه ای از دیوارهای شیشه ای ویترو،ا که می توانند به تراس مجاور باز شوند، بهره برداری می شود.

درباره جاده بهار بیشتر بد،د ›


خانه ای در ،ون اثر مک لین کوینلن
ع، از دیوید آنیلو

،ون هول، ایالات متحده، نوشته مک‌لین کوینلان

شرکت معماری بریت،ایی McLean Quinlan برای تحویل خانه ای در وایومینگ با الگوبرداری از کلبه شهرک نشینان نزدیک به سال 1888 منصوب شد.

مصالح روستایی با ،اصر معاصری مانند پنجره‌های کف تا سقف که فضای آشپزخانه، غذاخوری و اتاق نشیمن روباز را در بر می‌گیرد و یک طاقچه تمام چوب مشرف به چشم‌انداز کوهست، از طریق یک دیوار شیشه‌ای بزرگ متعادل شده‌اند.

درباره ،ون هول بیشتر بد،د ›


ویلا Dolunay توسط Foster + Partners در ،یه
ع، از نایجل یانگ

ویلا Dolunay، ،یه، توسط Foster + Partners

یک اقامتگاه خصوصی کمیاب که توسط استودیوی بریت،ایی Foster + Partners طراحی شده است، Dolunay Villa دارای مناطق وسیعی از شیشه در ضلع ج،ی رو به ساحل است.

دیوار شیشه‌ای به تراسی باز می‌شود که با یک سقف چوبی موج‌دار که به سمت بیرون می‌چرخد، باز می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه فضایی ص،ه‌ای و کنار ساحل باشد.

درباره ویلا Dolunay بیشتر بد،د ›


آبگرم خصوصی در اسرائیل توسط معماران پیتسو کیدم
ع، از آمیت جرون

اسپای خصوصی، اسرائیل، توسط معماران پیتسو کِدم

این غرفه شیشه‌ای در هرتزلیا توسط استودیوی تل‌آویو Pitsou Kedem Architects طراحی شده است تا حس یک اسپای هتل را داشته باشد.

بال اصلی با دیوارهای لعابدار در سه طرف پوشانده شده است که روی یک سیستم سفارشی از ریل های آلومینیومی تولید شده توسط Vitrocsa قرار گرفته اند که به آنها اجازه می دهد تا کاملاً باز شوند.

درباره اسپای خصوصی بیشتر بد،د ›


خانه F توسط Pitsou Kedem
ع، از آمیت جرون

خانه F، اسرائیل، توسط معماران پیتسو کدم

خانه F، همچنین در اسرائيل و توسط Pitsou Kedem Architects، دارای یک دیوار پرده ای شیشه ای با یک در بزرگ چرخشی از Vitrocsa است که از یک خانه خصوصی به سمت داخل می چرخد. حیاط.

لعاب به طور آزادانه در سراسر پروژه برای ایجاد چندین انتقال بدون درز، از جمله یک بخش گوشه تمام شیشه‌ای که به حیاط دیگری نگاه می‌کند و پنجره‌های ساختم، که نماهایی از فضای سالن جداگانه را در سطح بالایی قاب می‌کند، استفاده می‌شود.

درباره خانه F بیشتر بد،د


ایستگاه پلیس را، سابق توسط و، + سرگرد
ع، کاترین لو

ایستگاه پلیس را، سابق، استرالیا، توسط و، + سرگرد

سه پنجره گیوتینی به‌سبک ارسی به‌سبک Vitrocsa در سیدنی رو به خیابان است که ساختم، آجری متعلق به قرن نوزدهمی را اشغال کرده است.

آنها توسط استودیوی استرالیایی Welsh + Major به ،وان بخشی از بازسازی ایستگاه پلیس سابق به ساختمان نصب شدند.

درباره ایستگاه پلیس را، سابق بیشتر بد،د ›


پنجره های Vitrocsa در Cleveland Rooftop توسط SJB
ع، از فلی، ،ت

پشت بام کلیولند، استرالیا، توسط SJB

پنجره های کشویی Vitrocsa فضاهای نشیمن را از یک باغ خصوصی در این آپارتمان روی پشت بام در حومه سیدنی که توسط استودیوی معماری SJB طراحی شده است، ت،یم می کند.

هدف معماران ایجاد فضایی بود که ظاهراً از داخل به بیرون جریان دارد و از پنجره‌های کشویی شیشه‌ای بزرگ Vitrocsa Swimms برای ت،یم فضای داخلی و خارجی استفاده ،د.

درباره پشت بام کلیولند بیشتر بد،د ›


خانه ای در کنار دریا اثر پیتسو کدم
ع، از آمیت جرون

خانه ای در کنار دریا، اسرائیل، توسط معماران پیتسو کیدم

سومین خانه ای که توسط معماران پیتسو کدم در این لیست طراحی شده است، یک خانه ساحلی است که هدف این استودیو به حدا،ر رساندن ارتباط با دریای مدیترانه بوده است.

پنجره‌های غول‌پیکر خانه را پر از مناظر و نور طبیعی می‌کنند، از جمله در ،مت نشیمن با ارتفاع دوبل و در اتاق خواب اصلی طبقه بالای کنسول که در آن لنگه‌های بیرون زده نازک به ایجاد سایه کمک می‌کنند.

درباره خانه کنار دریا بیشتر بد،د ›


باغ ژاپنی پورتلند توسط کوما
ع، توسط Kengo Kuma Associates

دهکده فرهنگی باغ ژاپنی پورتلند، ایالات متحده آمریکا، اثر کنگو کوما

کنگو دریافت کنید آلاچیق هایی را برای یک مجموعه جدید در یک باغ شهری به سبک ژاپنی در پورتلند، اورگان ایجاد کرد.

برای به حدا،ر رساندن ارتباط بین فضای داخلی و محیط آرام، معمار ژاپنی از پنجره های کشویی Vitrocsa در سراسر طرح استفاده کرد.

درباره دهکده فرهنگی باغ ژاپنی پورتلند بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی شامل خانه‌هایی با درهای جیبی، فضای داخلی با طراحی بیوفیلیک و است،های شنا در باغ.

این lookbook توسط Dezeen برای Vitrocsa به ،وان بخشی از یک مشارکت تولید شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/14/glazed-walls-vitrocsa-lookbooks/