دسته‌ها
اخبار

ده حمام که در آن سنگ مرمر دیوارها را پوشانده است


جدیدترین لوک‌بوک ما به خانه‌هایی که مرمر و سنگ‌های طبیعی مشابه به‌،وان ماده اولیه در حمام استفاده شده‌اند، نور می‌تابد.

سنگ مرمر می تواند یک راه حل عالی برای حمام باشد، زیرا به اندازه کافی بادوام است تا در محیط مرطوب بهتر از مواد جایگزین مانند چوب یا بتن مقاومت کند.

بسیاری از صاحبان خانه ترجیح می دهند از مواد ی،ان در تمام سطوح استفاده کنند و زیبایی یکنواختی ایجاد کنند که از سینک و دوش در سراسر دیوارها گسترش می یابد.

برای مشاهده 10 نمونه مختلف، شامل طیف وسیعی از سنگ‌های مرمر که شامل Carrera و Verde Aver، و همچنین سنگ‌های طبیعی مشابه مانند تراورتن و کوارتزیت می‌شوند، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. سایر نسخه‌های اخیر آشپزخانه‌های اسکاندیناوی، دوش‌های فضای باز و فضای داخلی متنوع را به نمایش می‌گذارند.


حمام مرمری در هابیتات 100، سوئد، توسط استودیو طراحی نوت

Habitat 100، سوئد، توسط Note Design Studio

استودیوی طراحی نوت در بازسازی این آپارتمان در دهه 1920 در استکهلم از دو نوع سنگ مرمر استفاده کرده است که صدای کف مرمر ایتالیایی در راهرو را بازتاب می دهد.

برای حمام اصلی، طراحان سنگ مرمر سوئدی کم رنگ به نام Ekeberg را انتخاب ،د. برخی از اسلب ها صیقل داده شدند، در حالی که برخی دیگر در جهات مختلف آسیاب شدند تا یک الگوی شطرنجی ظریف ایجاد شود.

در جای دیگر خانه، سنگ مرمر سبز رنگ برنلیکن نقطه مقابل چشمگیری ارائه می دهد.

درباره Habitat 100 بیشتر بد،د ›


Loft ایسترن کلمبیا، ایالات متحده آمریکا، توسط Sheft Farrace

Loft ایسترن کلمبیا، ایالات متحده آمریکا، توسط Sheft Farrace

استودیوی معماری Sheft Farrace که وظیفه طراحی مجدد آپارتم، در ساختمان کلمبیای شرقی لس آنجلس، بلوکی با نمای نمادین آرت-دکو فیروزه ای دارد، تصمیم گرفت با همان پالت در حمام اصلی کار کند.

معماران این کار را با دیواری از سنگ مرمر Verde Aver، یک سنگ ایتالیایی با رنگ سبز مشابه انجام دادند.

سنگ مرمر پیشخو، را تشکیل می دهد که عرض اتاق را در بر می گیرد، دو حوض را با هم ،یب می کند، و همچنین یک پشتی را تشکیل می دهد که تا سقف امتداد دارد.

درباره Loft ایسترن کلمبیا بیشتر بد،د ›


حمام تراورتن در آپارتمان Botaniczna، لهستان، توسط Agnieszka Owsiany Studio

آپارتمان Botaniczna، لهستان، توسط استودیو Agnieszka Owsiany

در حمام این آپارتمان در پو،ن که توسط استودیو Agnieszka Owsiany برای یک زوج حرفه ای بازسازی شده است، یک سنگ تراورتن با رنگ گرم دیده می شود.

در حالی که تراورتن یک سنگ آهک است، بنابراین از نظر فنی یک سنگ مرمر نیست، دارای طرحی مشابه است.

این سنگ دیوارها و حمام را می‌پیچد و یک تشتک مکعبی شکل می‌دهد. همین سنگ در آشپزخانه خانه نیز دیده می شود، جایی که از آن برای ایجاد پیشخوان جزیره ای استفاده می شد.

درباره آپارتمان Botaniczna بیشتر بد،د ›


دیوار مرمر بالای حمام در آپارتمان دهکده اثر گیزبرت پوپ،

دهکده، آلمان، اثر گیسبرت پوپ،

چوب و مرمر در سراسر این بازسازی آپارتمان توسط طراح برلین، گیسبرت پوپ،، در منطقه میته شهر ،یب شده اند، اما کنار هم قرار گرفتن آنها به ویژه در حمام چشمگیر است.

اتاق دارای یک وان حمام در داخل طاقچه ای است که با سنگ مرمر بسیار متنوع آمریکای ج،ی پوشیده شده است.

رنگ های گرم سنگ توسط کفپوش چوبی و همچنین با یک واحد حوضه ای که ،یبی از بلوط تیره با سنگ گدازه سفید لعابدار است منع، می شود.

درباره دهکده بیشتر بد،د ›


اتاق دوش مرمر در آپارتمان شماره 6، برزیل، توسط Studio MK27

آپارتمان شماره 6، برزیل، توسط Studio MK27

استودیو MK27 برای بازسازی یک آپارتمان چهار خوابه در سائوپائولو، که خانه یک زوج و سه پسر نوجوانشان است، مواد بسیار بافتی را انتخاب کرد.

برای دستشویی ها، طراحان آرم، خا،تری را انتخاب ،د، سنگ مرمر مدیترانه ای که رنگ های تیره را با لهجه های سفید ،یب می کند.

سنگ به دقت چیده شده است تا اطمینان حاصل شود که رگه های سفید از میان طاقچه هایی که به دیوارها تعبیه شده اند، که فضایی برای نگهداری صابون و شامپو فراهم می کند، می گذرد.

درباره آپارتمان شماره 6 بیشتر بد،د ›


خانه شهری D2، ،ستان، توسط جیک مولسون

سنگ های چند رنگ من، فضای داخلی متنوع این خانه شهری بازسازی شده در دوبلین است که توسط معمار جیک مولسون طراحی شده است.

بارزترین نمونه را می توان در توالت زیر پله ای یافت، جایی که یک کوارتزیت برزیلی به نام Azul Imperial سایه های بنفش، آبی و طلایی را ،یب می کند.

درباره خانه شهری D2 بیشتر بد،د ›


حمام مرمر در آپارتمان ER، برزیل، توسط Pascali Semerdjian Arquitetos

آپارتمان ER، برزیل، توسط Pascali Semerdjian Arquitetos

این خانه خانوادگی در سائوپائولو که توسط Pascali Semerdjian Arquitetos طراحی شده است، دارای انواع مختلف سنگ برزیلی است.

در حمام، سنگ مرمر سفید پارانا دیوارها و کف را تشکیل می دهد، و همچنین سطوحی را در داخل یک سینک برنزی به شکل فرورفته ایجاد می کند که به صورت سفارشی برای بازتاب منحنی های آینه بالا ساخته شده است.

در جای دیگر خانه، پنل‌هایی از اونی، به رنگ یشمی به‌،وان سطوح عمل می‌کنند و همچنین چراغ‌های داخل دیوار را پنهان می‌کنند.

درباره ER Apartment بیشتر بد،د ›


حمام مرمر در بیستم، ایالات متحده آمریکا، توسط Woods + Dangaran

بیستم، ایالات متحده آمریکا، توسط Woods + Dangaran

سنگ مرمری که به نام Bronze Vena یا “رگ برنز” شناخته می شود، نقطه کانونی اتاق خواب اصلی این خانه سانتا مونیکا توسط Woods + Dangaran مستقر در لس آنجلس است.

تخته های بزرگ این سنگ دیوارها، کف و سقف محوطه حمام، سرویس بهداشتی و حمام را می پوشاند.

اسلب ها به طرز هوشمندانه ای در مرکز اتاق با کتاب مطابقت داده شده بودند تا جلوه ای متقارن داشته باشند. اسلب ها به طور موثر یکدیگر را آینه می کنند و زیگزاگ هایی را در داخل ال،ای رگ ایجاد می کنند.

درباره بیستم بیشتر بد،د ›


خیابان 76 غربی، ایالات متحده، توسط مسانا اورورک

این آپارتمان در Upper West Side منهتن، خانه موسسان برند مراقبت از پوست Malin + Goetz است، بنابراین طبیعتاً توجه ویژه ای به حمام ها شده است.

استودیو مستقر در نیویورک Messana O’Rorke اتصالات برنجی را با سنگ مرمر Carrera – سنگ ایتالیایی بسیار محبوب – با جاه طلبی ایجاد یک حس “مانند آبگرم” ،یب کرد.

یک حمام دارای یک فرورفتگی مرمر با سینک و آینه یکپارچه است، در حالی که حمام دیگر دارای دوش است که توسط یک جیب مخفی در سقف روشن می شود.

درباره خیابان 76 غربی بیشتر بد،د ›


ویلا وا،ه، هلند، اثر راسل جونز

ویلا وا،ه، هلند، اثر راسل جونز

برای مطابقت با زیبایی حداقلی این خانه جنگلی در Waalre، نزدیک آیندهوون، حمام ها در Statuario، سنگ مرمر سفید است،اج شده در ایتالیا، تکمیل شده اند.

این افکت به‌ویژه در اتاق خواب اصلی، جایی که یک دیوار جداکننده مستقل، بخشی از فضا را برای یک حمام جدا می‌کند، خوب عمل می‌کند. این حجم شامل یک حوضچه مرمری، و همچنین کشوهای چوبی است.

درباره ویلا وا،ه بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. سایر نسخه‌های اخیر آشپزخانه‌های اسکاندیناوی، دوش‌های فضای باز و فضای داخلی متنوع را به نمایش می‌گذارند.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/20/marble-bathrooms-lookbooks/