دسته‌ها
اخبار

در یک سخنرانی شرکت کنید که بررسی کنید چگونه Material Bank می تواند از صنعت طراحی حمایت کند


Dezeen با Material Bank برای یک گفتگوی زنده در پانل هفته آینده در لندن همکاری کرده است تا بررسی کند که چگونه پلتفرم دسترسی آسان آن در حال تغییر روشی است که معماران و طراحان مواد را مشخص می کنند.

این سخنر، با ،وان “بانک مواد: هرگز به این سادگی نبوده است که از مواد تهیه و نمونه برداری شود”، نحوه پشتیب، پلت فرم دیجیتال از معماران، طراحان و سازندگان مواد مشخص خواهد شد.

بانک مواد بزرگترین بازار جهان برای جستجو، نمونه برداری و تعیین معماری، طراحی و مصالح ساختم، است. این پلتفرم به‌،وان فروشگاهی واحد از نمونه‌های مواد از صدها برند عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد محصولات مختلف را مقایسه کرده و سفارشات خود را پیگیری کنند.

نمونه‌های تولیدکنندگان مختلف را می‌توان در یک محموله با تحویل در روز بعد به ،وان استاندارد ،یب کرد.

نمونه های بانک مواد
این گفتگو به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه Material Bank می تواند به طراحان در تهیه و نمونه مواد کمک کند

این گفتگو پیش از گسترش متریال بانک به اروپا در سال جاری و پس از موفقیت در ایالات متحده انجام می شود. این پلت فرم برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد و میزبان بیش از 500 سازنده است و بیش از 100000 معمار و طراح از آن استفاده می کنند.

این پنل شامل فیلیپ بروکارت، مدیر عامل متریال بانک اروپا خواهد بود. ایمی ماروکو، رئیس بخش فروش A&D در آ،تیک Autex; و آدام استرودویک، مدیر پرکینز و ویل، و ماریا پاپادوپولو، دستیار ارشد.

این گفتگو توسط جنیفر هان سردبیر طراحی و محیط Dezeen اداره می شود.

آدام استرودویک، پرکینز و ویل
سخنرانان عبارتند از آدام استرودیک، مدیر پرکینز اند ویل

نکات گفت‌وگو شامل اهمیت فزاینده قابلیت ردیابی مواد، به‌ویژه با توجه به نگر،‌های آب و هوایی، و همچنین چالش‌های مربوط به صدور گواهینامه محصول خواهد بود.

فیلیپ بروکارت در مورد برخی از نوآوری های کلیدی Material Bank صحبت خواهد کرد. مدیر عامل در سال 2022 و پس از 9 سال در نقش مشابه برای پلتفرم دیجیتال و نمایشگاه طراحی فرانسوی Maison&Objet به این شرکت پیوست.

فیلیپ بروکارت، مدیر عامل متریال بانک اروپا
این پنل شامل فیلیپ بروکارت، مدیر عامل متریال بانک اروپا خواهد بود

Brocart به دنبال ،ید شرکت بریت،ایی Clippings و پایگاه داده ایالات متحده Architizer، مشتاق است بر روی مخاطبان رو به رشد Material Bank در اروپا بسازد.

او گفت: «بانک مواد بازخورد باورن،ی از جامعه طراحی در اروپا دریافت کرده است. “این یک پیشرفت قابل توجه برای صنعت معماری و طراحی است و ما فراتر از ایجاد تغییرات مثبت در این بازار هیجان زده هستیم.”

ماریا پاپادوپولو، پرکینز و ویل
همچنین ماریا پاپادوپولو، دستیار و طراح داخلی در Perkins&Will در این پنل حضور خواهد داشت.

آدام استرادویک، مدیر پرکینز اند ویل، و ماریا پاپادوپولو، دستیار و طراح داخلی در این شرکت، بینش هایی را در مورد اینکه چگونه پلت فرم بر روند طراحی آنها تأثیر گذاشته است، ارائه خواهند داد.

هر دو تجربه زیادی در فضای داخلی تجاری دارند.

Strudwick در 20 سال گذشته روی پروژه های معماری داخلی کار کرده است که از محیط های ،ده فروشی و برند گرفته تا فضاهای داخلی شرکت ها و تغییر موقعیت ساختمان های تجاری را شامل می شود. او برای مشتریان در بخش‌های مختلف از جمله فناوری، خدمات مالی و حرفه‌ای در سراسر اروپا، آسیا و ایالات متحده کار کرده است.

پاپادوپولو در سال 2013، پس از شش سال تجربه در آتن، به Perkins&Will پیوست و در سال 2019 پس از تحت تاثیر قرار دادن مهارت های طراحی داخلی خود، به همکاری ارتقا یافت.

امی ماروکو، آوت، آ،تیک
سخنرانان دیگر عبارتند از امی ماروکو، رئیس فروش A&D در Autex Acoustics

Amy Marocco به نمایندگی از Autex Acoustics، یک تولیدکننده پانل‌های صوتی و عایق‌های صوتی در بریت،ا، که محصولاتش در فهرست مواد بانک قرار دارند، صحبت خواهد کرد.

این سخنر، همزمان با هفته طراحی Clerkenwell در نمایشگاه Autex در لندن و در مقابل مخاطبان زنده برگزار می شود. برای ثبت نام، لطفا این فرم را ارسال کنید.

“بانک مواد: تهیه و نمونه برداری از مواد هرگز به این آس، نبوده است” و پذیرایی نوشیدنی در 24 مه از ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر در نمایشگاه Autex، خیابان اولد 61-67، تراس پشت بام سطح 5، EC1V 9AJ، لندن برگزار می شود. ،ستان. برای فهرستی به روز از رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان برگزار می شود، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.

محتوای مشارکت

این ویدیو توسط Dezeen به ،وان بخشی از مشارکت با Material Bank تهیه شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/17/material-bank/