دسته‌ها
اخبار

برگزارکنندگان NYCxDesign برای جشنواره 2023 “امیدوار” هستند


ایلین شاو، مدیر اجرایی جشنواره، پیش از افتتاحیه این هفته، می گوید که صحنه طراحی نیویورک وسعت و انرژی دارد که NYCxDesign را به تجربه ای متمایز از همتایان اروپایی خود تبدیل می کند.

جشنواره طراحی نیویورک سیتی NYCxDesign تنها چند هفته پس از بزرگترین جشنواره طراحی سالانه جهان در میلان برگزار می شود که شاو آن را “عملی سخت برای دنبال ،” توصیف می کند. با این حال، او معتقد است که هنوز “هیچ چیز شبیه” صحنه طراحی در نیویورک وجود ندارد.

شاو به Dezeen گفت: «ما در اینجا بیش از هر جای دیگری طراحان و متخصصان طراحی حرفه ای داریم.

انرژی و نشاطی وجود دارد که نیویورک برای همه چیز به ارمغان می‌آورد و وقتی به اینجا رسیدید، جذب آن انرژی می‌شوید و سپس چندین نمایشگاه دارید که می‌تو،د به آنجا بروید و نمایشگاه‌هایی برای رفتن به آن‌ها دارید – پس با لباس میلان یا اروپایی نیایید. عینک، بیا تا یک تجربه در نیویورک داشته باشیم.”

بازسازی NYCxDesign پس از همه گیری

پس از خاموش شدن برای همه گیری و تغییرات در مالکیتجشنواره 11 ساله این هفته با حضور طراحان و علاقه مندان از ایالات متحده و خارج از کشور به این شهر بازمی گردد.

شاو گفت: “البته، در سراسر جهان ما به شدت تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفتیم و مطمئناً شهر نیویورک از بسیاری جهات تحت تاثیر قرار گرفت.”

او ادامه داد: “ما در مرحله قبل از همه گیری نیستیم. اما مطمئناً از سال گذشته در حال رشد هستیم.” بنابراین ما امیدواریم.»

ایلین شاو
ایلین شاو مدیر اجرایی NYCxDesign است

شاو، یک طراح صنعتی آموزش دیده، پس از سال ها سازماندهی، در فوریه 2023 سکان جشنواره را به دست آورد. غرفه طراحی، مجموعه ای از تاسیسات برپا شده در میدان تایمز.

قبل از همه‌گیری، 18 غرفه در میدان تایمز همزمان با جشنواره برپا شده بود، در حالی که در سال 2022 تنها دو نصب در مقیاس بزرگ وجود داشت. با این حال، امسال، برگزارکنندگان نصب عمومی را تا اکتبر 2023 به تعویق انداختند.

شاو به Dezeen گفت: “گاهی اوقات لازم نیست همه چیز به یکباره باشی.”

“و لازم نیست همه چیز را یکباره در خود بیندازیم، ما می تو،م آن را پهن کنیم و به همه چیز کمی نفس و کمی هوا بدهیم.”

“]

شاو گفت که مهم است که به جشنواره زمان داده شود تا بهبود یابد و “نیازهای جامعه” را بیشتر درک کند.

انواع نصب ها و برنامه های ویژه در نمایشگاه ها، موزه ها و مدارس ادامه خواهد داشت. و ویترین سالانه مبلمان، ICFF، تحت رهبری نمایشگاه داران قدیمی ویترین بازخواهد گشت خواست طراحی، اودیل هاینو و ک، پیژولات.

NYCxDesign از 18 تا 25 مه 2023 در سراسر شهر نیویورک برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادها، نمایشگاه ها و گفت،ا، از راهنمای 2023 Dezeen برای NYCxDesign دیدن کنید.

عکاسی توسط Kaitlin Aurora است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/15/ilene-shaw-nycxdesign-executive-director/