دسته‌ها
اخبار

برندگان گذشته پایداری می گویند، برنده شدن جایزه Dezeen “فراتر از آنچه کلمات می توانند توضیح دهند” است


در حالی که تنها یک هفته تا پایان زمان ثبت نام جوایز Dezeen باقی مانده است، برندگان پایداری سال گذشته توضیح می دهند که چگونه برنده شدن باور آنها را در کارشان تقویت کرد و به آنها کمک کرد تا به رسمیت شناخته شوند.

یک استودیو گفت که برنده شدن جایزه Dezeen منجر به “افزایش قابل توجهی در تحقیقات” شد، در حالی که استودیو دیگری گفت این “یادآوری است که کار خوب می تواند پیروز شود”.

استودیویی که برنده طراحی پایدار سال شد گفت: «برنده شدن در جایزه Dezeen به ما اعتبار داد، که برای یک ،ب و کار نوپا بسیار مهم است».

کلید پایداری در بین دسته ها

Dezeen Awards 2023، با مشارکت بنتلی موتورز، برای ورود باز است. پروژه خود را قبل از پایان مهلت ورود، پنجشنبه آینده 1 ژوئن در نیمه شب به وقت لندن ارسال کنید.

دسته بندی های ما برای سال 2023 بازنگری شده است و اکنون 39 دسته پروژه برای ورود به معماری، فضای داخلی، طراحی و پایداری وجود دارد.

این شامل نه جایزه جدید است که سه مورد از آنها در دسته‌های پایداری ما هستند و به نوسازی پایدار، محصولات ساختم، پایدار و نوآوری‌های مصالح پاداش می‌دهند.

ببینید برندگان پایداری سال گذشته چه می‌گفتند:

جایزه Dezeen Awards 2022 Localworks
استودیوی اوگاندا Localworks جایزه خود را در یکی از قفسه های کتاب در کتابخانه دفتر خود به نمایش می گذارد

طراحی و ساخت استودیو کارخانه های محلی برنده ساختمان پایدار سال برای مدرسه ،دسال ،دل در اوگاندا، که از مواد طبیعی و محلی ساخته شده بود.

Localworks مستقر در کامپالا به Dezeen گفت: «با طراحی و نظارت بر پروژه‌های دوستدار محیط‌زیست در طول سال‌ها، Mus،seed اولین پروژه کامل ما به‌،وان طراح و سازنده است و دریافت این جایزه قطعاً به ما انگیزه می‌دهد تا در این مسیر بیشتر پیش برویم».

آن ادامه داد: «معماری زمینه سبز چیزی است که Localworks درباره آن است. “بنابراین، برنده شدن در رده پایداری تأیید بزرگی از تلاش های ما است. ما از سخنان هیئت داوران که به وضوح به پروژه فراتر از آنچه که ع، ها منتقل می کنند نگاه کرده بودند، تحت تأثیر قرار گرفتیم.”

استودیو لوکال ور، تعدادی پروژه در حال انجام دارد، از جمله مرکز موسیقی و هنر بیدی بیدی در اردوگاه پناهندگان در یومبه، اوگاندا. این مرکز با همکاری شرکت‌های H،ell و Arup به‌،وان یک تئاتر در فضای باز سرپوشیده طراحی شد که می‌تواند به ،وان یک مکان اجرا یا یک فضای اجتماعی تبدیل شود.

برنده جوایز Dezeen 2022
انبوه گناهان مستقر در بنگلور، جایزه خود را روی یک لامپ مجسمه‌سازی در دفتر به نمایش می‌گذارد.

تمرین هندی انبوه گناهان سال گذشته برای The Circus Canteen، رستور، در بنگلور که از مواد دور ریخته شده ساخته شده، جایزه فضای داخلی رستوران سال گذشته را دریافت کرد. دفتر محلی هنگام دریافت خبر برنده شدن احساس “ناباوری” را توصیف کرد.

انبوه گناهان گفت: “تجلیل شدن توسط نشریه ای مانند Dezeen چیزی فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توضیح دهند.” “کل تجربه از زمان برنده شدن کمی کارمایی داشته است و یادآور این است که کار خوب می تواند پیروز شود.”

وی افزود: «از زم، که ما در فهرست طول، جوایز قرار گرفتیم، تأثیر بسیار زیادی داشته است. “به ،وان یک استودیو، هم در داخل کشور و هم در سطح بین المللی مورد قدرد، قرار گرفته ایم.”

انبوه گناهان ادامه داد: «شناخت شدن توسط Dezeen به بازیابی ایمان به خودمان کمک کرده است. اجازه ندهید ترس از جدید بودن در این زمینه شما را مجبور به درخواست جوایز کند، زیرا این پلتفرم پلتفرمی است که از طراحی در واقعی ترین شکل آن قدرد، می کند.

دفتر کنوتک
برنده جایزه Dezeen K-Briqs in situ در مقر Kenoteq در اسکاتلند

استارت آپ اسکاتلندی کنوتک برنده طرح پایدار سال در سال 2022 برای آجر ساختم، K-Briq، ساخته شده از 90 درصد ، های ساختم،. این شرکت فناوری توصیف کرد که هنگام دریافت جایزه احساس “کاملاً شادی” کرده است.

Kenoteq به Dezeen گفت: روابط عمومی پیرامون جایزه و پلتفرم Dezeen قطعاً ما را در معرض بازار هدف خود قرار داده است که نمی‌توانستیم تصورش را هم بکنیم و افزایش قابل توجهی در تحقیقات در بریت،ا و در سطح بین‌المللی به ما داده است.

این استودیو افزود: «علاقه ایجاد شده در سطح بین‌المللی همچنین به افزایش سرمایه‌گذاری‌های آتی ما تجلیل و فرصت می‌دهد و ما را راهنمایی می‌کند تا بهترین مکان را برای اجرای عملیات تولید بین‌المللی خود تعیین کنیم.»

“خوشحالی، اعتمادساز، فرصت و ارائه دهنده همکاری! ما نمی تو،م منتظر بم،م تا پروژه های آینده خود را از طریق Dezeen به نمایش بگذاریم.”

در نتیجه جوایز، کنوتک با آن همکاری کرد مکان فضای شی، یکی دیگر از استودیوهای فهرست نهایی جوایز Dezeen، برای ایجاد فضای داخلی کافی شاپ با آجرهای K-Briq. Kenoteq همچنین انتظار دارد تا در اوایل تابستان سال جاری گواهینامه نهایی K-Briq را دریافت کند.

پروژه خود را امروز ارسال کنید!

به یاد داشته باشید که دسته‌های جدید ما را که به نوسازی و مقاوم‌سازی پایدار و همچنین محصولات ساختم، پایدار برای پاداش دادن به محصولات پیشرفته که در آن نوآوری باعث کاهش کربن یا بهبود انعطاف‌پذیری آب و هوا می‌شود، بررسی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جوایز Dezeen اینجا را کلیک کنید و برای دریافت آ،ین به روز رس، اخبار در خبرنامه ما مش، شوید. به علاوه شما همیشه می تو،د به ما خط بزنید [email protected] اگر هر سوالی دارید.

جوایز Dezeen 2023

جوایز Dezeen بهترین معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی جهان را جشن می گیرد. اکنون در ششمین سال فعالیت خود، به افتخار نهایی معماران و طراحان در سراسر جهان تبدیل شده است. جوایز سالانه با مشارکت بنتلی موتورز، به ،وان بخشی از یک همکاری گسترده تر که شاهد همکاری این برند با Dezeen برای حمایت و الهام بخشیدن به نسل بعدی استعدادهای طراحی است.


منبع: https://www.dezeen.com/2023/05/24/dezeen-awards-sustainability-winners/