دسته‌ها
اخبار

آموزش رایگان کار با وردپرس به صورت 0 تا 100- پایگاه دانش میزبان‌فا | eircas

آموزش رایگان کار با وردپرس به صورت 0 تا 100- پایگاه دانش میزبان‌فا | eircas

در سایت ما میتوانید از آموزش رایگان وردپرس بهره مند شوید و آنها را از مقدماتی تا پیشرفته دنبال کنید تا در نهایت بتوانید در این زمینه مشغول به فعالیت شوید و حرفه ای بسیار خوب و پردرآمد برای خود داشته طراحی سایت در تبریز باشید. در جلسه 31 از دوره آموزش وردپرس WordPressبه مبحث مهم افزایش بازدید سایت می پردازیم. در این جلسه با مفهوم مهم سئو و تاثیر آن در جذب ترافیک از موتورهای جستجو صحبت می کنیم. یعنی هر کاری کنیم که موتورهای جستجو سایت ما را در نتایج بالاتری نمایش دهند. در نتیجه با سئو سایت می توان به افزایش بازدید رایگان سایت دست یافت.

  • در صورتی که با اصول سئو و همچنین ریدایرکت آشنا نیستید تغییر در ساختار پیوندهای یکتا و لینک های صفحات، محصولات و… توصیه نمی شود.
  • به کمک این افزونه ها می توانید هر نوع طرح دلخواهی را در سایت خود طراحی کنید.
  • برای طراحی افزونه، شما باید نیاز مدیر وبسایت‌ها را بررسی کنید و یک افزونه که بتواند نیازها و مشکلات آنها را برطرف کند را طراحی و عرضه کنید.
  • یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت های وردپرسی بحث امنیت آن است که روزانه حداقل به تعداد 100 سایت وردپرسی مورد نفوذ قرار می گیرند.

در کل اگر شما اطلاعات کافی برای انتخاب هاست مناسب را ندارید، پیشنهاد می‌کنم که حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید. در اولین قسمت از آموزش طراحی سایت با وردپرس، شما باید یک دامنه برای سایت خودتان انتخاب و خریداری کنید. دامنه درواقع همان آدرس سایت شماست که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، وارد سایت شما شوند. برای مثال می‌توان به آدرس سایت سئو پرشین (seopersian.com) اشاره کرد. قطعا هر سایتی مانند فروشگاه‌های اینترنتی نیازمند یک پشتیبان سایت است تا پنل را مدیریت کرده و نظم خوبی را در سایت ایجاد نماید. در دوره آموزش وردپرس باید این نوع مدیریت کردن به شما آموزش داده بشود تا همه چی به درستی در جای خودش قرار بگیرد.

جلسه 27: بکاپ گرفتن از وردپرس

اگر میخواهید راه اندازی یک سایت حرفه ای را با وردپرس یادبگیرید. در بخش رسانه میتوانید پرونده های چندرسانه ای مثل عکس ها، ویدیوها و دیگر فایل هایی که در وردپرس آپلود کردید را مشاهده و مدیریت کنید ضمنا در همین بخش امکان آپلود فایل جدید نیز در وردپرس وجود دارد. بطور کلی صفحات پیشخوان یا داشبورد در هر پلتفرمی شامل یک سری اطلاعات و چکیده ای از مهم ترین بخش های آن پلتفرم است وردپرس فارسی هم از این قائده مستثنا نیست. متخصصان پشتیبانی وردپرس از کاربرانی که با وردپرس خوب بلد نیستند کار کنند، پشتیبانی فنی ارائه می‌دهند.

سایت‌های ایرانی

سئو پرشین وبسایت آموزشی مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو در ایران است. ما تلاش می‌کنیم علم بازاریابی دیجیتال را رایگان در دسترس علاقمندان این حوزه قرار دهیم. ولی بهتر است که کمی دقیق‌تر به این ماجرا نگاه کنیم و ببینیم که جایگاه وردپرس در مقایسه با دیگر سیستم‌ها چقدر است.

در ادامه جلسات این دوره به مباحث آموزش وردپرس حرفه ای پیشرفته خواهیم پرداخت. نوشته ها در وردپرس بخش ویژه تولید و مدیریت نوشته های سایت می باشد. همان طور که اشاره کردیم، پیش از شروع آموزش آموزش، با یک مقدمه به این سوال که وردپرس چیست پاسخ می دهیم. این صفحه یک مسیر راه کامل برای شروع کار با وردپرس تا تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای است. شما برای اتصال وب سایت خودتون به سیستم های بسیار پیشرفته مثل ابزار های ایمیل مارکتینگ، درگاه های پرداخت و…